دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید مسئولان دانشگاه از خوابگاههای دانشجویی
 
همزمان با هفته خوابگاه ها، صورت گرفت:

بازدید مسئولان دانشگاه از خوابگاههای دانشجویی

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه و به نقل از خبرنگار وبدا: در حاشیه بازدید از خوابگاه های دانشجویی؛ مسئولین دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ضمن بیان تجربیات خود از زندگی خوابگاهی در دوران تحصیل، بر اهمیت زندگی خوابگاهی تاکید کردند.

دکتر "سید علی حسینی " رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در دیدار با دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه، گفت: دوران خوابگاهی ما در اوایل دهه 60 و دوران دفاع مقدس بود و سال اول را در مسجد دانشگاه به صورت گروهی با هم زندگی کردیم و از سال دوم به اتاق های چند نفره منتقل شدیم، در آن دوران، آرام آرام حس خوب دوستی به وجود آمد و یکی از بهترین سال های تحصیل و عمرمان همان سال ها بود.
وی افزود: دانشجویان می توانند از پتانسیل دوران دانشجویی و شور و نشاط دوران جوانی و فضای علمی، تفریحی و فرهنگی لحظه به لحظه، بهره مند شوند و با آشنایی با فرهنگ های مختلف و عمق بخشیدن به دوستی های، بهترین دوران را رقم بزنند.

وی تصریح کرد: انسان ممکن است به لحاظ تحصیلی، قبل از اینکه وارد دانشگاه بشود، ویژگی های فکری مختلفی داشته باشد، ولی وقتی در رشته ای وارد شد، باید در آن عمیق شود تا بتواند به شکل حرفه ای به جامعه هدف، خدمت کند.

دکتر" محمد افشاری" مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به تجربه 9 ساله خود در حوزه علمیه، این دوران را یک فرصت بسیار خوب برای رشد شخصی در دوران تحصیل دانست .
وی رشد علمی در زمینه های مختلف و متناسب نیازهای شخصی خود با مشورت از اساتید موفق و صاحب نظر را از نکات مثبت دوران تحصیل خود، عنوان نمود.

حجت الاسلام والمسلمین افشاری تصریح کرد: برای پویاترشدن فعالیت های دانشجویی و خوابگاهی، هرچه قدر بیشتر عرصه های فرهنگی و بستر آموزش را فراهم کنیم تا دانشجویان با علاقه خودشان در زندگی خوابگاهی؛ حضور پویاتری داشته باشند،گام مؤثرتری برداشته ایم و آموزش های کاربردی می تواند، راهگشای آنان برای زندگی بهتر در آینده باشد

دکتر "بابک فرزین نیا" معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه" گفت: بنده تجربه زندگی خوابگاهی نداشتم ولی در مواردی مثل بازی فوتبال در شب های ماه مبارک رمضان با دوستان خوابگاهی ارتباط داشتم و دوستانی که در حال حاضر دارم، از همان دوستان خوابگاهی هستند.

وی افزود:در هر دورانی که زیست می کنیم، مختصات خاص خودش را دارد و هر کسی مهارت های مختلفی داشته باشد، موفق تر خواهد بود

دکتر فرزین نیا، خواستار اهتمام دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در انجام تکالیف درسی با اشتیاق و علاقه شد و این مهم را زمینه ساز موفقیت حرفه ای دانشجویان عنوان کرد .

معاون فرهنگی دانشجویی، در ادامه کسب مهارت های مختلف تخصصی و فرهنگی در زمینه های علمی و مهارت های کسب و کار را زمینه پیشرفت های آتی دانشجویان دانست .

دکتر فرزین نیا افزود: دانشجویان با تقویت معنویت و توکل به خدا که محکم ترین تکیه گاه می باشد می توانند موفق شوند و با سختکوشی، کسب دانش و آگاهی می توانند به عمق دانش دسترسی پیدا کنند و موفق شوند.

دکتر فرزین نیا افزود: دانشجویان باید، یاریگر همنوعان در جامعه خود باشند و سعی کنند در زیست خوابگاهی در جمع هایی قرار بگیرند و با دوستانی همنشین شوند که الگوهای موفقی در عرصه های علمی، اجتماعی و فرهنگی هستند و با کسب تجربیات آنان، مسیر موفقیت را سهل تر و زودتر طی کنند
دکتر"حمید رضا خانکه " معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، اشتغال به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی ایران، مقارن شدن آن با دوران جنگ، زندگی خوابگاهی با وجود مشکلات زیاد و از سویی کسب مهارت های زندگی خوابگاهی را بخشی از خاطرات دوران دانشجویی خود عنوان نمود.

وی سختکوشی، اتکا به خداوند، انجام تکالیف درسی، علم آموزی مستمر و اهتمام در پژوهش را زمینه ساز موفقیت دانشجویان و در نهایت خدمت به جامعه هدف دانست.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: طیبی سوق _ گلرخ

   تاریخ: ۱۱:۳۹ - ۰۸/۰۳/۱۴۰۲   بازدید: ۱۰۲