دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
Rss
جزئیات بسته بیمه سلامت برای بیماران دیابتی خبرگزاری مهر - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت گفت: 4 قلم داروی پرمصرف بیماران دیابتی، تا 75 درصد با حمایت بیمه ارائه می شود. به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رضایی... ادامه »
آیا آمبولی از خطرات شکستگی لگن به شمار می رود؟ میگنا - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
آمبولی بیماری به شدت خطرناکی است و بی توجهی به آن، ممکن است که حتی جان شما را تحت تاثیر قرار دهد.. همه افراد مستعد آمبولی نیستند و عواملی همچون ژنتیک،... ادامه »
از مناسب سازی سیستم حمل ونقل ویژه معولان چه خبر؟ خبرگزاری صدا و سیما - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
سامانه ثبت سفر معلولان با ون در شهر اصفهان آذرماه آغاز به کار می کند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر... ادامه »
اضافه شدن داروی جدید درمان دیابت به فهرست بیمه ای خبرگزاری صدا و سیما - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت گفت: 4 داروی کاربردی و پرمصرف دیابت تا 75 درصد با حمایت بیمه، ارائه می شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی... ادامه »
مواد مرتبط با اصلاح صندوق های بازنشستگی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد خبرگزاری مهر - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
با توافق دولت و مجلس مواد مرتبط با اصلاح صندوق های بازنشستگی به کمیسیون تلفیق ارجاع شد. به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی... ادامه »
وب دا - بمناسبت هفته سالمند صورت گرفت وب دا - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
وبدا-اسدآباد بمناسبت هفته سالمند صورت گرفت ویزیت رایگان متخصص نورولوژی توسط دکتر معصومه قادری و ارایه آموزش های کاردرمانی و مراقبت سالمندان توسط مرجان... ادامه »
مثبت نگری به زندگی رنگ می دهد دانشگاه علوم پزشکی همدان - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
به گزارش وب دا همدان، پروانه ابراهیمی به مناسبت هفته بهداشت روان در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه بر اساس تعریف بهداشت جهانی سلامت روان به... ادامه »
32 میلیون ایرانی زیرپوشش رایگان بیمه سلامت قرار دارند تسنیم - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: 32 نفر از بیمه شدگان بیمه سلامت به صورت رایگان زیرپوشش قرار گرفته اند. - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از... ادامه »
مجتمع های ''شوق زندگی'' در کشور راه اندازی می شود/ توجه دولت به حقوق کودک تسنیم - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
وزیر دادگستری گفت: مجتمع های شوق زندگی در راستای اجرای آیین نامه قانون حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در مناطق مختلف کشور راه اندازی می شود. -... ادامه »
تورم سالانه بخش بهداشت صعودی شد سلامت نیوز - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
در سال های گذشته، هزینه های بهداشت و درمان به بخش بزرگی از سبد خانوارها تبدیل شده است. حتی مسئولان دولتی نیز اذعان دارند که ابتلا یک عضو خانواده به برخی از... ادامه »