دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس اداره سلامت كودكان وزارت بهداشت، از كلینیك پزشكی و توانبخشی اسماء دیدن كرد

دكتر لرنژاد رئيس اداره سلامت كودكان وزارت بهداشت با همراهي جمعي از مديران و كارشناسان اين اداره، از بخش هاي تخصصي كلينيك پزشكي و توانبخشي اسماء (تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي) ديدن كرد.

به گزارش وبداي دانشگاه، نشستي در حاشيه اين برنامه با حضور رئيس و مدير كلينيك و چند تن از اعضاي هيات علمي دانشگاه و متخصصان شاغل در اين كلينيك برگزار شد كه دكتر مطلبي رئيس اين كلينيك، ضمن معرفي خدمات كلينيك اسماء ، نقاط قوت اين كلينيك همچون حضور اساتيد و اعضاي هيات علمي دانشگاه با تعرفه هاي دولتي براي درمان بيماران در كلينيك اسماء، را مطرح كرد و ميرشفيعي مدير كلينيك نيز از عدم شناخت بسياري از بيماران نسبت به خدمات استاندارد و با كيفيت كلينيك اسماء گفت.

دكتر مجيدي نژاد از جمله متخصصان شاغل در كلينيك اسماء در سخنان كوتاهي، به وجود تفاهم نامه همكاري با دانشگاه علوم پزشكي ايران اشاره كرد و در پي آن، خواستار تقويت همكاري و ارتباطات بين مراكز تحت پوشش اين دانشگاه با كلينيك اسماء بويژه در ارجاع بيماران با مشكلات تكاملي و اتيسم شد.

در ادامه، دكتر لرنژاد با تاكيد بر اينكه مركز اسما از معدود مراكز دولتي متمركز بر توانبخشي و خدمات تخصصي در حوزه هاي اتيسم و تكامل در تهران مي باشد، براي تقويت ارتباطات بين مراكز پزشكي و توانبخشي و شناخت هرچه بيشتر نيازمندان نسبت به خدمات كلينيك، پيشنهاد داد كه براي اطلاع رساني شهروندان از خدمات ارزشمند اين كلينيك، از انواع امكانات تبليغاتي مانند تهيه فيلم و ارسال پيامك هاي گروهي و معرفي اين مركز درماني از طريق صدا و سيما استفاده شود.

وي همچنين براي ارتقاي خدمات كلينيك اسماء، دسترسي اين مركز درماني به بانك اطلاعات بيماران همچون مراكز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكي ايران را امكانپذير دانست.

گفتني است؛ كلينيك جامع پزشكي و توانبخشي اسماء با تجهيزات تخصصي و بهره گيري از توان تخصصي و حرفه اي اعضاي هيات علمي دانشگاه، خدمات استاندارد و مطابق با دانش روز در حوزه هاي اتيسم، رشد و تكامل نوزادان، كاردرماني ذهني و جسمي، گفتاردرماني تخصصي و ويژه بلع نوزادان نارس، توانبخشي دست و ... را به بيماران و نيازمندان ارائه مي دهد.

اين كلينيك پزشكي و توانبخشي در خيابان سيدجمال الدين اسدآبادي تهران واقع شده است.

انتهاي پيام/

 
منبع/نویسنده:
جونیان - نعیمی پور/دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۲۱/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۲۶۵