دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
پیام تسلیت مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع)

حجت الاسلام والمسلمين محمد افشاري مسئول دفتر نهاد رهبري در دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي، طي پيامي فرا رسيدن ماه محرم و ايام سوگواري شهادت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) را تسليت گفت.

به گزارش خبرنگار وبداي دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي، متن كامل اين پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
محرم، ياد آور بزرگترين حماسه استكبار ستيزي، آزادگي، مسئوليت پذيري و درس مسئوليت اجتماعي در تاريخ بشري است.
حكايت بي بديل رشادت انسان هاي وارسته، موثر و راست قامتي است كه عاشقانه با بينش صحيح و بهره مندي از عقلانيت به وصال الهي لبيك گفتند.
اگر چه قرن ها از حادثه كربلا مي گذرد، اما شور و شعور حسيني به پهناي تاريخ، در همه عرصه هاي زندگي نقش آفريني مي كند و دل هاي آزادگان عالم را سيراب از اقيانوس معرفت كرده و شيفتگان عالم را راهبري مي كند.
آري اين پيام عاشوراست كه امام در سايه ماموريت الهي و به منظور ايجاد تحول در جامعه ، مسئوليت اجتماعي همگان را ترسيم نموده و پرچمدار آن به پهناي تاريخ مي شود.
محرم هر سال بازخواني عقلاني شور و شعور حسيني براي جهانيان است و اميد است همگي ما دانشگاهيان با تاسي به سيدالشهدا بتوانيم در عرصه اجتماع نقش آفرين باشيم و به ماموريت دانشگاه در زمينه كاهش آسيب هاي اجتماعي جامه عمل بپوشيم.
اينجانب فرا رسيدن ماه محرم و ايام شهادت سرور و سالار شهيدان و يارانش را خدمت خانواده بزرگ دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي تسليت عرض مي نمايم، اميداست تا همگان بتوانيم با بهره مندي از سبك زندگي حسيني شاهد توفيقات روز افزون در جامعه باشيم.

انتهاي پيام/

 
منبع/نویسنده:
دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۲۷/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۳۰۰