دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت هفته دولت و روز " كارمند "

رئيس دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي روز پنجشنبه طي پيامي، فرارسيدن هفته دولت و روز '' كارمند '' را گرامي داشته و اين مناسبت را به همه كارمندان در دانشگاه و مراكز درماني وابسته به دانشگاه تبريك گفت.

به گزارش وبداي دانشگاه، متن كامل پيام دكتر حميدرضا خانكه به اين شرح است:

امروز، مصادف با چهارم شهريورماه و روز ''كارمند'' است. نامگذاري اين روز و ايام هفته دولت، يادآور عشق و ايمان در خدمت به همنوع، و حمايت از چرخه فعاليت در هر عرصه است، همانند رئيس جمهوري و نخست وزير شهيد ميهن اسلامي '' رجايي و باهنر'' كه خالصانه تلاش كردند، تا نهال اميد را در دل هر مرد و زن ايراني بنشانند و با ايثار و از خودگذشتگي، آن را آبياري كردند.

روز كارمند، متعلق به قشر زحمتكش و حامي چرخه توليد است، توليد در عرصه هاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي كه سبب رشد و تعالي جامعه، و نهايتا، خودكفايي و استقلال مي شود. جامعه دانشگاهيان كشور نيز كه در توليد علم و دانش، نقش اساسي دارد، نيازمند پشتيباني خالصانه كارمندان و همكاران خود است تا همه بتوانند از نتايج ارزشمند اين همگرايي و همكاري، بهره ببرند.

با گرامي داشت هفته دولت و روز كارمند، فرارسيدن اين مناسبت را به همه كارمندان پرتلاش در دانشگاه، بيمارستان ها و كلينيك هاي پزشكي - توانبخشي وابسته به دانشگاه، كه پشتيباني قوي براي بدنه آموزشي، پژوهشي و درماني مي باشند، تبريك گفته و آرزوي سلامتي و بهروزي برايشان دارم.

دكتر حميدرضا خانكه

رئيس دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي


 
منبع/نویسنده:
دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۰۴/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۳۵۹