دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
پروژه احداث مركز رشد فناوری دانشگاه، مورد بازدید نماینده معاونت فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت

پروژه احداث مركز رشد فناوري دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي كه مراحل پاياني را مي گذراند، امروز (شنبه)، مورد بازديد نماينده معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري قرار گرفت.

به گزارش وبداي دانشگاه، بخشي از هزينه هاي احداث اين پروژه تاكنون با اعتبارات تخصيصي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، تامين شده است و در اواخر ارديبهشت ماه امسال، پس از ماه ها توقف عمليات اجرايي پروژه، و بدنبال انجام مناقصه، قرارداد با پيمانكار جديد منعقد، و از خردادماه، عمليات ساخت و ساز پروژه از سرگرفته شد كه خوشبختانه روند فعاليت هاي اين پروژه بسرعت در حال پيشروي است.

دكتر مهرداد فرخي معاون توسعه مديريت دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي در نشستي كه با حضور دكتر آذرسا نماينده معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و با شركت مدير امور مالي، مدير پروژه هاي عمراني، مشاور عمراني، نماينده مشاور طرح، پيمانكار، سرپرست دفتر توسعه فناوري سلامت و مسئول فرايندهاي دانشگاه برگزار شد، تامين باقيمانده اعتبارات تخصيصي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري براي اتمام پروژه و اجراي تعهدات پيمانكار را مطرح كرد.

وي طي سخناني با تبريك ايام هفته دولت، از همه دست اندركاران پروژه مركز رشد تشكر كرد و گفت كه خوشبختانه به جايي رسيديم كه بتوانيم مركز رشد فناوري دانشگاه را به عنوان بزرگترين مركز رشد فناوري و نوآوري حوزه توانبخشي راه اندازي كنيم.

دكتر فرخي با اشاره به قرارداد منعقده با پيمانكار جديد، افزود: قرارداد، شش ماهه است و اگر منابع مالي آن بموقع تامين شود، پروژه بزودي به اتمام رسيده و تجهيز آن در دستوركار قرار مي گيرد.

معاون توسعه مديريت دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي اظهار داشت: اين پروژه، ما را به دانشگاه نسل سوم و چهارم، توليد دانش و ثروت براي كشور نزديك مي كند و لذا اميدواريم، با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري بتوانيم طي سه الي چهارماه آينده به اتمام و بهره برداري از اين پروژه برسيم.

در ادامه، مهندس كوثري مدير پروژه هاي عمراني دانشگاه با ارائه گزارش كوتاهي از روند عمليات اجرايي طي ماه هاي اخير، گفت كه اگر منابع تا سقف قرارداد پيمانكار تامين شود، پروژه اوايل آذرماه سالجاري به اتمام مي رسد و مي توانيم فضايي مناسبي را براي آموزش و پژوهش در كشور ايجاد كنيم.

دكتر فرهاد طباطبايي مدير دفتر توسعه فناوري سلامت دانشگاه ، با تشكر از پشتيباني معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري ، توضيحاتي در مورد چگونگي شكل گيري واحدهاي ساختمان مركز رشد ارائه داد.

مهندس شهباز مشاور عمراني دانشگاه نيز با اعلام رضايت از روند كار پروژه ، بر تسريع در امور باقيمانده تاكيد كرد تا در پايان كار، با افزايش احتمالي قيمت هاي مصالح و تجهيزات روبه رو نشويم.

مهندس ساكي نماينده مشاور طرح ، دلايل تاخير در پروژه را بيان كرد و تامين سريع اعتبارات باقيمانده، و تسريع در امور را مورد تاكيد قرار داد و گفت: سرعت بخشيدن به امور، از ضررهاي احتمالي به پروژه جلوگيري مي كند.

سپس ، امرايي مدير امور مالي دانشگاه، ضمن ارائه گزارش مالي پروژه مركز رشد فناوري، به سئوال هاي دكتر اذرسا نماينده معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري پاسخ گفت.

دكتر آذرسا نيز در سخناني با تشكر از همه دست اندركاران اين پروژه، نوآوري و فناوري را مهم توصيف كرد و گفت: فعاليت هاي نوآورانه و فناورانه اين مركز رشد، كه مربوط به بخش توانبخشي مي باشد، از اهميت بسزايي برخوردار است.

وي، راهنمايي لازم براي پيشرفت بيشتر در امور و دريافت منابع مالي اختصاصي پروژه را ارائه داد و آمادگي براي هرگونه حمايت از اين پروژه را اعلام كرد.

انتهاي پيام/

 
منبع/نویسنده:
نعیمی پور/ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۰۶/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۳۴۴