دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، آغاز سال جدید تحصیلی را به همه دانشگاهیان تبریك گفت

رئيس دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي، امروز (چهارشنبه) با انتشار پيام، فرارسيدن مهرماه و آغاز سال جديد تحصيلي را به همه دانشگاهيان تبريك گفت.

به گزارش وبداي دانشگاه، متن كامل پيام دكتر حميدرضا خانكه به اين شرح است:

از گذشته هاي دور با نزديك شدن به اول مهرماه، نسيم خوش دفتر و كتاب نو، پيام آور اراده اي محكم براي ساختن مسير سبز علم آموزي، دانش آموزي و دانشجويي، جهت فردايي بهتر بود، اما امسال، دومين مهري را در پيش داريم كه مهر همكلاسي در همنشيني و همكلامي با استاد، با دغدغه ها و نگراني ها از چگونگي رفتار ويروس كوويد 19 و بحران ناشي از شيوع آن، همراه شده است.

بروز و ظهور ويروس خطرناك كوويد ۱۹، زندگي بشر و همه فعاليت هاي علمي و حرفه اي ايشان را تحت تاثير قرار داده، و با توجه به انتقال سريع و آسان آن، و تاكيد همه متخصصان دنيا بر رعايت فاصله گذاري اجتماعي جهت پيشگيري از ابتلا و انتقال بيماري كرونا، برگزاري كلاسهاي آموزشي بصورت مجازي و از راه دور، اساس كار مراكز علمي و آموزشي در ايران و جهان را تشكيل مي دهد، تا سلامتي كادر آموزشي و دانشجويان عزيز كه اولويت اول هر فعاليتي است، بيش از پيش تامين شود.

از ابتداي شيوع بيماري كرونا در ايران و طي سال گذشته تا كنون، اساتيد دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي با پشتيباني همكاران پر تلاش بخش فناوري اطلاعات IT دانشگاه، با جديت آموزش مجازي دانشجويان را پيگيري كردند كه اميدوارم در سال جديد تحصيلي، ضمن تداوم آموزش هاي مجازي، بيش از پيش به كيفيت اين آموزش ها توجه شود.

آغاز سال جديد تحصيلي را به همه اعضاي محترم هيات علمي، كاركنان سختكوش و همچنين به دانشجويان عزيز كه تحت هر شرايطي، دست از آموختن بر نمي دارند، تبريك گفته و آرزوي سلامتي و بهروزي برايشان دارم.

دكتر حميدرضا خانكه

رئيس دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي


 
منبع/نویسنده:
دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۲۴/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۲۶۶