دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
پیام تبریك معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی

معاون فرهنگي - دانشجويي دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي روز شنبه با انتشار پيام، فرارسيدن مهرماه و آغاز سال جديد تحصيلي را به همه دانشگاهيان تبريك گفت.

به گزارش وبداي دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي به نقل از مفدا، متن كامل پيام دكتر حسن شاكري به اين شرح است :

قُلْ هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ ۗ إِنَّمَا يَتَذَكَّرُ أُولُو الْأَلْبَابِ
بگو كسانى كه مى دانند و كسانى كه نمى دانند يكسانند تنها خردمندانند كه پندپذيرند (سوره زمر آيه 9)
فرا رسيدن مهر سال 1400 و آغاز سال تحصيلي جديد را خدمت تمامي دانشگاهيان پرتلاش و عزيز و مهربانم به ويژه خدمت دانشجويان گرامي و علي الخصوص دانشجويان جديدالورود به دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي تبريك عرض مي كنم.
شما دانشجويان گرامي كه براي پيشرفت و توسعه پايدار كشورتان راه علم و دانش را به عنوان فعاليت غالب خود برگزيده ايد براي حصول نتايج بخش كه هم مورد رضايت پروردگار و هم مورد رضايت خودتان و خانواده هايتان باشد، لازم است يكسال با ايجاد فضاي پوياي علمي و با نشاط گام هاي مؤثر خود را برداريد و اميدوارم در اين سال كرونا فروكش كند و ان شاء الله شاهد حضور فيزيكي پرشور شما در دانشگاه باشيم، ولي حتي در غير اين صورت نيز بهره برداري حداكثري از فضاي مجازي و كلاس ها در بستر اينترنت هم فعاليت هاي فرهنگي و هم براي بالابردن ظرفيت علمي خودتان مورد انتظار ما هست، اميدوارم با غلبه بر نقاط ضعف آموزش مجازي همواره بهتر و پوياتر از قبل عمل كنيد.
عزت و سربلندي شما و كشور عزيزمان ايران اسلامي آرزوي هميشگي ما هست، اميدوارم با سلامتي و شادكامي اين سال تحصيلي را هم آغاز كنيد و هم به پايان برسانيد.

انتهاي پيام/

 
منبع/نویسنده:
دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۲۷/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۲۶۲