دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
برگزاری ویژه برنامه « شمیم ولایت » به مناسبت دهه ولایت و امامت (اعیاد قربان تا غدیر ) آغاز شد

برگزاري ويژه برنامه فصل رويش با عنوان « شميم ولايت » همزمان با آغاز دهه ولايت و امامت (عيد قربان تا غدير)، در سه سطح استادي، دانشجويان و كاركنان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار وبداي دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي، برنامه شميم ولايت همزمان با عيد قربان و آغاز دهه ولايت و امامت، با اجراي برنامه هاي '' انفاق مومنانه تسويه حساب دفتري خانواده هاي آبرومند ساكن در حاشيه شهر را با مشاركت سه دانشگاه علوم توانبخشي وسلامت اجتماعي، دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاه علم وصنعت، مسابقات روزانه در دهه ولايت با اهداي پنج جايزه يك ميليون ريالي، و مسابقه كتابخواني در سطح دانشجويي آغاز شد.

اين گزارش همچنين حاكيست كه برنامه هاي مذكور همراه با دو وبينار با عناوين « پيام غدير» با محوريت سبك زندگي علوي ۹ دي ماه با ارائه حجت الاسلام والمسلمين معتمدي و نشست مجازي « سبك زندگي علوي » با محوريت خانواده، همزمان با روز خانواده و روز مباهله (۱۲و ۱۳ مردادماه) با ارائه حجت الاسلام والمسلمين دهقان مشاور خانواده و با اعطاي گواهي پايان دوره برگزار خواهد شد.

براساس اين گزارش، نشست مجازي هم انديشي استادان و نخبگان با موضوع '' نقش ولايت در جامعه '' و با ارائه محمد شجاعي استاد حوزه و دانشگاه و مبلغ بين المللي از ديگر برنامه هاي دفتر نهاد مقام معظم رهبري در دهه ولايت و امامت است.

انتهاي پيام /

 
منبع/نویسنده:
گلرخ - نعیمی پور/دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۰۳/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۲۵۴