دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
پیام تسلیت معاون فرهنگی -دانشجویی دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

معاون فرهنگي - دانشجويي دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي با صدور پيامي فرا رسيدن ايام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالارشهيدان را تسليت گفت.

به گزارش مفدا علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي؛ دكتر حسن شاكري در متن اين پيام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحيم
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ و عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ
بار ديگر بانگ قافله شهادت، پيروزي، بيدارگري و دفاع از ارزش هاي انساني و اسلامي به قافله سالاري سرور و سالار شهيدان، امام حسين(ع) نوا سر مي دهد و اينك بايد شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم كاروان ايثار، جانبازي و خون به علمداري سيدنا، ابوالفضل العباس(ع) در دشت نينوا و گريه و زاري زهرا (سلام الله عليها) باشيم.
عاشورا، تجسم اعلاي وجدان بزرگ در دادگاه روزگار، صلابت شجاعت انسان در تجلّي گاه ايمان و تجلّي كعبه در ميقات خون است. حماسه عاشورا حقيقتي را در كهكشان عشق و خون به تصوير كشيد تا ديگر كسي براي چشم پوشيدن از حقيقت و راستي، بهانه اي نيابد.
اينجانب در آستانه ي فرا رسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني، اين مناسبت بزرگ و شهادت مظلومانه سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و ياران با وفايشان را محضر مبارك حضرت وليعصر (عج)، مقام معظم رهبري و يكايك عزاداران حسيني به ويژه دانشگاهيان محترم دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي تسليت عرض نموده و اميد است با عنايت آن امام همام، ادامه دهنده ي واقعي نهضت حسيني باشيم.

انتهاي پيام/

 
منبع/نویسنده:
دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۲۷/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۲۷۱