دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت روز « پزشك »

رئيس دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي با انتشار پيام ، ضمن گرامي داشت زادروز ابوعلي سينا (اول شهريورماه) و روز پزشك، اين مناسبت را به همكاران پزشك در دانشگاه و مراكز درماني تحت پوشش تبريك گفت.

به گزارش وبداي دانشگاه، متن پيام دكتر '' حميدرضا خانكه '' به اين شرح است:

اول شهريورماه، زادروز ابوعلي سينا، يادآور دانشي برگرفته از هستي است كه با انسانيت، اخلاق، معنويت و عشق به همنوع، درهم آميخته و در بلنداي وجودش، نام '' پزشك '' را به خود گرفته است.

جامعه پزشكي كشور در يك سال و نيم گذشته با تأسي به بزرگان و اساتيد علم و اخلاق، از خودگذشتگي و تلاشي مثال زدني، در عرصه مقابله با ويروس كوويد 19 و درمان بيماران كرونايي از خود نشان داد كه پس از سالها، خاطرات دفاع مقدس زنده شد.

دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي، افتخار تعليم و تربيت قشري از پزشكان اين سرزمين را دارد كه مداواي مظلومترين بيماران، وظيفه اصلي آنان محسوب مي شود. پزشكاني كه در ميان جامعه پزشكان كشور، داراي سختي كار مضاعفي هستند و تنها عشق و ايمان به فردايي بهتر و كاشتن نهال اميد در دل انسانهاي دردمند، آنان را در مسير پر فراز و نشيب اين حرفه استوار مي سازد.

اين روز بزرگ را به تمامي اعضاي محترم هيات علمي گروه آموزشي روانپزشكي و همچنين، ديگر همكاران پزشك در گروه هاي آموزشي، بيمارستان ها و مراكز پزشكي - توانبخشي تحت پوشش دانشگاه، صميمانه تبريك گفته و آرزوي سلامتي و بهروزي برايشان دارم.

دكتر حميدرضا خانكه

رئيس دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي


 
منبع/نویسنده:
دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۳۱/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۲۵۳