دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
پرداختی های معاونت توسعه مدیریت دانشگاه به مناسبت هفته دولت و سالروز كارمند، پزشك و داروساز

معاون توسعه مديريت دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي ضمن گرامي داشت هفته دولت و تبريك به همه كاركنان پرتلاش و زحمتكش دانشگاه و مراكز تابعه، و تبريك به مناسبت سالروز پزشك و داروساز، از مبالغ پرداختي كه به اين مناسبت ها، به همكاران در ستاد دانشگاه و مراكز درماني وابسته به دانشگاه اهداء شده است، خبر داد.

دكتر مهرداد فرخي در اين باره به خبرنگار وبداي دانشگاه اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت به كادر درماني همه مراكز درماني تابعه دانشگاه، مبلغ ده ميليون ريال (معادل يك ميليون تومان) و به پزشكان (متخصص و عمومي)، داروسازان و دندانپزشكان، مبلغ هفت ميليون ريال (معادل 700 هزار تومان) پرداخت شد.

وي افزود: براي هر يك از كاركنان كادر اداري و ستاد دانشگاه نيز مبلغ پنج ميليون ريال (معادل 500 هزار تومان) واريز شده است.

دكتر فرخي تصريح كرد: بنابراين، براساس مبالغ مصوب و پرداخت شده، پزشكان، داروسازان و دندانپزشكاني كه جزو كادر درمان در مراكز درماني مشغول خدمت مي باشند، جمعا مبلغ هفده ميليون ريال (يك ميليون و 700 هزار تومان) و پزشكان، داروسازان و دندانپزشكاني كه در ستاد دانشگاه اشتغال دارند، جمعا مبلغ دوازده ميليون ريال (يك ميليون و 200 هزار تومان) دريافت كرده اند.

وي در پايان اين گفت وگو، براي همه همكاران در دانشگاه و مراكز درماني وابسته به دانشگاه آرزوي سلامتي، بهروزي و توفيق خدمت به بيماران و نيازمندان را داشت.

انتهاي پيام/

 
منبع/نویسنده:
نعیمی پور/ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۱۰/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۲۴۸