دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد
مراسم دفاع مقدس
مراسم دفاع مقدس

ويژه برنامه اي همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور سردار تقي رضايار مسئول بسيج پيشكشوتان كشور، به همت بسيج جامعه پزشكي دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي، و مشاركت دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و مديريت امور فرهنگي در جوار مزار شهداي گمنام اين دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دفتر نهاد رهبري در دانشگاه ، سردار تقي رضايار مسئول بسيج پيشكسوتان كشور طي سخناني در اين برنامه، ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس كه با اربعين حسيني تقارن دارد، بر اهميت اجراسازي بيانيه گام دوم انقلاب تاكيد كرد.

وي در اين مراسم كه همزمان با شب اربعين حسيني و در جمع معاونين، مديران و كارمندان دانشگاه برگزار شد، افزود: تبيين چشم اندازهاي آينده و توصيه درباره آينده انقلاب اسلامي در هفت موضوع '' علم و پژوهش، معنويت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادي، عزت ملي، روابط خارجي، مرزبندي با دشمن و سبك زندگي'' مورد تاكيد بيانيه گام دوم انقلاب قرار گرفته، و اميد است با توجه به نقش جوانان در اين بيانيه و نگاه خاص رهبري به اين قشر و جوانان دانشجو و دانشگاهيان شاهد جريانات سازنده اي در كشور باشيم.

گفتني است، اين مراسم با قرائت قرآن، قرائت زيارت اربعين توسط حجت الاسلام والمسلمين عباسي معاون دفتر نهاد رهبري در دانشگاه و مداحي آقاي نصيري از كارمندان دانشگاه برگزار شد.

 
منبع/نویسنده:
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری/ تهیه و تنظیم خبر: گلرخ - نعیمی پور
 
تاریخ: ۰۷/۰۷/۱۴۰۰   بازدید: ۲۵۸