معاونت آموزشي دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي امروز (يكشنبه) طي اطلاعيه اي چگونگي ثبت نام اينترنتي را اعلام كرد.
به گزارش وبداي دانشگاه، متن كامل اين اطلاعيه به اين شرح است:
پذيرفته شدگان مقطع كارشناسي 1400 جهت ثبت نام اينترنتي از تاريخ 1400/7/6 لغايت 1400/7/10 (ساعت 9صبح) از طريق مراجعه به سايت :student.uswr.ac.ir با userكدملي و password شماره داوطلبي مي باشد. و آپلود مدارك مورد نياز ثبت نام اينترني خود را كامل كرده ودر پايان شماره دانشجويي دريافت نمايند.
شماره تماس :22180054
Email: pegahabaasi@gmail.com
مدارك لازم جهت ثبت نام كارشناسي و آپلود در سايت :
- اسكن عكس 4×3 .
- اسكن شناسنامه و كارت ملي
- اسكن گواهي نامه متوسطه و پيش دانشگاهي
- اسكن ريز نمرات متوسطه و پيش دانشگاهي
- دانشجو به سامانه تاييديه مدارك تحصيلي (ديپلم) به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر كردن اقلام داده اي، يك كد رهگيري دريافت مي كند.
- اسكن كارت پايان خدمت (در صورت داشتن معافيت)
- ثبت نام مشولين نظام وظيفه در سامانه https://vazifeh.police.ir
- اسكن فيش واريزي (دانشجويان شهريه پرداز) فيش واريزي به مبلغ 40/000/000 ريال به
حساب شماره :4001084603000436 حساب تمركز وجوه درآمد اختصاصي نزد خزانه
شماره شبا: 980100004001084603000436IR
شناسه 30رقمي معاونت آموزشي: 391084674140103000000016471000
بعد از اتمام ثبت نام ، از تاريخ 1400/7/20 براي امور رفاهي دانشجويي به ادرس زير مراجعه فرماييد.
boostan.uswr.ac.ir
معاونت آموزش دانشگاه
به اطلاع مي رساند با توجه به مهيا شدن دريافت تاييديه تحصيلي بصورت الكترونيكي از وزارت آموزش و پرورش توسط پذيرفته شدگان جهت ارائه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالي محل قبولي، فرآيند دريافت تاييديه تحصيلي مدرك ديپلم پذيرفته شدگان به شرح زير مي باشد.
1- دانشجو به سامانه تاييديه مدارك تحصيلي (ديپلم) به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر كردن اقلام داده اي، يك كد رهگيري دريافت مي كند.
2- اگر سامانه آموزشي دانشگاه، خدمت برخط مرتبط را در سامانه كارسازي كرده باشد، دانشجو مي تواند كد رهگيري دريافتي را در محل مشخص شده در سامانه آموزشي دانشگاه درج نمايد.
3- اگر سامانه آموزشي دانشگاه، خدمت بر خط را در سامانه كارسازي نكرده باشد، دانشجو كد رهگيري را به دانشگاه تحويل داده و كارشناس دانشگاه مي تواند پس از مراجعه به آدرس https://kemt.medu.ir وارد شده و با وارد كردن كد رهگيري دانشجويان، تاييديه را دريافت نمايد.
كليه دانشجويان موظفند حداكثر تا تاريخ 09/30/ 1400 فيزيك مدارك ثبت نامي خود را از طريق پست سفارشي به آدرس دانشگاه ارسال نمايند.
رسيد پستي را به Email: pegahabaasi@gmail.com ايميل نمايند.
مدارك لازم جهت ارسال به دانشگاه از طريق پست :
1-دوازده12 قطعه عكس 4× 3 2- كپي شناسنامه و كارت ملي 3-اصل گواهينامه متوسطه و پيش دانشگاهي 4-اصل ريز نمرات متوسطه و پيش دانشگاهي 5- كپي كارت پايان خدمت(در صورت داشتن معافيت) 6-پرينت كليه فرم هاي تكميل شده ثبت نام اينترنتي همراه با امضاء دانشجو
كليه دانشجويان موظفند حداكثر تا تاريخ 09/30/ 1400 فيزيك مدارك ثبت نامي خود را از طريق پست سفارشي به آدرس دانشگاه ارسال نمايند.
معاونت آموزش دانشگاه
مراحل ثبت نام الكترونيكي معاونت فرهنگي و دانشجويي براي دانشجويان جديدالورود كارشناسي 1400
1-ورود به سايت student.uswr.ac.ir جهت ثبت نام در سامانه هم آوا ودر نهايت دريافت شماره دانشجويي براي ورود به سامانه بوستان
2-مراجعه به سايت boostan.uswr.ac.ir و مطالعه كامل راهنماي سيستم از تاريخ 1400/7/20
4-دانشجويان عزيز توجه داشته باشند جهت تكميل ثبت نام پركردن كليه فرم هاي مربوط به اداره مشاوره، اداره سلامت، كميته انضباطي، اداره تربيت بدني، اداره خوابگاهها و اداره فرهنگي الزامي مي باشد.
5-مراحل تكميل فرم هاي مذكور جهت بهره برداري بر روي سامانه بوستان قرار خواهد گرفت.
شماره تماس :22180019 ايميل : ma.sharafi@uswr.ac.ir