دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی معرفی شد

مسئول جديد بسيج دانشجويي دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي طي مراسمي با حضور رئيس دانشگاه، معاون فرهنگي دانشجويي، مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، نمايندگان سازمان بسيج دانشجويي ناحيه تهران، و نماينده بسيج جامعه پزشكي دانشگاه، معرفي شد.

به گزارش مفدا علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي؛ در ابتداي اين جلسه كه معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، كارشناس مسئول فرهنگي دانشگاه و اعضاي تشكل بسيج دانشجويي دانشگاه نيز شركت داشتند، دكتر ''حميد رضا خانكه'' رئيس دانشگاه ضمن تبريك ايام ماه ربيع الاول گفت: با خبري كه امروز رئيس جمهوري محترم دادند در حال حاضر ركورد در حوزه واكسيناسيون را شكستيم و بسيجيان مي توانند در اين زمينه از افراد ناتوان حمايت كنند و در كنار مردم با روحيه بسيجي عمل كنيم.

وي افزود: بسيج همان شجره طيبه است، خيلي از كشورها الگوهاي مشابه بسيج ما را با عناوين داوطلبين در شرايط اضطراري ميخواستند اجرا كنند، داوطلبيني كه كمك مي كنند و بعدا'' كنار مي روند و گروهي كه با برنامه و هدف جلو مي روند و ماندگار هستند و مطالبه اي نمي كنند كه چنين افرادي در دوران دفاع مقدس خيلي زياد ديده شده اند.

وي همچنين با يادآوري خاطراتي از دوران دفاع مقدس آن ايثارگري ها را روايت كرد و گفت: روحيه ايثارگري درسي براي كل دنيا بود و ما متاسفانه كمترين بهره برداري را از آن دوران داريم.

وي در ادامه افزود؛ اين ايده بسيج كشور ما را متفاوت كرد و بسيجيان ما همين الان هم در خط مقدم فعاليت ها ديده مي شوند و حاكميت هرجا مشكل داشت از بسيج كمك خواست مثل طرح شهيد سليماني و اين چقدر زيباست كه همه مردم وسط مي آيند و مردم اعتماد دارند و لذت مي برند كه به هم نوع خود كمك مي كنند و ان شاء الله اين سعادت هيچ وقت از ما گرفته نشود و اين روحيه بسيجي هميشه حفظ شود، مطالبات، مطالبات حاكميت باشد و منتقد ما باشيد، ضعف ها را گوشزد كنيد و در عين حال حمايت هم بكنيد.

وي در پايان افزود، شرايط جامعه و كشور را بهتر درك كنيم و همه دانشجويان ما را نقد كنند و در عين حال حمايت هم بكنيد، ما مثل هميشه حامي و پشتيبان شما خواهيم بود و ان شاالله اين توديع و معارفه هم منشا خير و بركت بر اي همه دانشگاه باشد.

در ادامه، ''مهدي محمدپناه'' كارشناس مسئول فرهنگي دانشگاه در سخناني به معرفي اعضاي بسيج دانشجويي دانشگاه پرداخت و از زحمات يكساله '' محمد نجف پور '' و الهه ساربان ها'' مسئولين سابق بسيچ دانشجويي دانشگاه در بخش برادران و خواهران قدرداني كرده و براي آقاي '' احمد رضا آيين پور'' و خانم '' ايزدي'' در مسئوليت جديد آرزوي موفقيت داشت.

وي همچنين گفت: ان شا الله در خدمت شما هستيم و تمام حمايت هاي لازم را خواهيم داشت تا بتوانيم فضاي فرهنگي دانشگاه را متحول تر كنيم.

در ادامه دكتر ''حسن شاكري'' معاون فرهنگي دانشجويي دانشگاه ضمن تشكر و قدر داني از زحمات يكساله بسيج دانشجويي دانشگاه گفت : بسيج شجره طيبه است، كلمه مقدسي است و اين قداست از مرام بسيجيان قبل گرفته شده است و ان شاالله ادامه پيدا كند و آن چيزي نيست كه جزء ايمان و عمل صالح را برپا داشتند و در حال حاضر هم توسعه علمي به آن اضافه شده و درخشش بيشتري پيدا كرده است.

وي ابراز اميدواري كرد كه وضع موجود هم بهتر و قوي تر از قبل در عرصه تشكيلاتي بشود و در تمامي عرصه ها پيش قدم باشيد و انتظار حضور بيشتري در كارهاي جهادي در اين ايام مي رود و ما هم مثل هميشه حمايت و پشتيباني خود را خواهيم داشت و آرزوي موفقيت در تمامي عرصه ها براي شما دانشجويان گرامي داريم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمين دكتر'' محمد افشاري '' مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه آرزوي موفقيت براي هم مسئول جديد و سابق بسيج دانشجويي دانشگاه داشت و از خدمات يكسال گذشته آنان تشكر كرد و گفت : همان طور كه شجره طيبه بسيج منشا خير بوده از اين به بعد هم با حضور آقاي ''آيين پور'' و دوستانشان اين اتفاق پر رنگ تر در سطح دانشگاه خواهد بود، نگراني هايي از نيرو سازي براي بچه هاي بسيج از دغدغه هاي سال گذشته بسيج بود كه طي صحبتي كه انجام شد اين دغدغه حل شد و كادر سازي خوبي انجام شد.

وي افزود: امسال اين حضور پر رنگ تر خواهد شد، زحمات زيادي در معاونت هاي مختلف بسيج دانشجويي علي الخصوص معاونت خانواده انجام شد و ان شاالله اين فعاليت ها تدوام خواهد داشت و هرجايي كمك لازم بود با قوت بيشتر در كنار شما خواهيم بود و براي شما عزيزان آرزوي موفقيت دارم.

''نوران'' از بازرسي سازمان بسيج دانشجويي ناحيه تهران طي سخناني در اين مراسم، گفت : براساس صحبت هاي گرانقدر حضرت امام (ره) دانشگاه مبدا تحولات است و اگر تحولي بخواهيم داشته باشيم از خود دانشگاه و دانشجو مي باشد حضرت امام (ره) تعريفي كه از بسيج ارائه مي دهد، هركسي كه احساس مسئوليت نسبت به كشورش دارد، او يك بسيجي است و فرمان تشكيل بسيج دانشجويي و طلبه متاثر از همين تعريف مي باشد.

وي افزود: نقش آفريني تخصصي و عمومي يعني حضور جوانان و احساس مسئوليت آن ها و اقدام آن ها در سطح كشور براساس اتفاقاتي كه رخ مي دهد و اين نياز هست كه ما افرادي را تربيت كنيم كه همان ماموريت دوم كادر سازي است كه بيايند و مسائل و مشكلات احصاء كنند و متناسب با آن ها اقداماتي را تعريف كنند و برنامه ها را اجرا و عملياتي كنند و با تقويت نيرو به اهدافمان برسيم و اين افراد بتوانند نقش آفريني كنند و ان شاالله در آينده مديران موفقي خواهند بود.

وي ادامه داد: اين ماموريت ها ثابت است، كاري كه دانشجو بايد انجام دهد با هوشي كه دارند، برنامه ها و اقدامات جديد به وجود بياورند و متناسب با شرايط برنامه ريزي انجام دهند و ماموريت ها را پيش ببرند هرچه قدر قوي تر عمل كنيد دانشگاه ترقي پيدا مي كند و تا مي توانيد جذب حداكثري از همه افراد داشته باشيد و از اقدامات بسيار خوب يكسال گذشته بسيج دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي تشكر و قدرداني مي كنيم و آرزوي موفقيت روز افزون داريم.

در ادامه ''حاج آقا عباسي'' نيز اظهار داشت؛ در طول اين مدت ما شاهد هستيم كه فعاليت هاي خوب و اثرگذاري انجام شده و نيازهاي جديد شناسايي و براساس نيازهاي جديد كميته بندي شد و هم بحث كادر سازي و جذب نيرو با رويكرد واقع بينانه تري جلو رفت و ان شاالله اين فرآيند تداوم داشته باشد. آرزوي موفقيت براي همه شما داريم.

در ادامه ''محمد نجف پور'' مسئول سابق بسيج دانشجويي دانشگاه ضمن ارائه گزارش عملكرد يكساله خود از زحمات تيم بسيج دانشجويي دانشگاه تشكر و قدر داني كرد و براي آقاي '' احمد رضا آئين پور'' و خانم '' ايزدي'' در مسئوليت جديد آرزوي موفقيت كرد.

سپس، ''احمد رضا آيين پور'' مسئول جديد بسيج دانشجويي دانشگاه؛ ضمن تشكر از زحمات يكساله ''محمد نجف پور'' و خانم '' ساربان ها'' مسئول سابق بسيج دانشجويي دانشگاه گفت : سه نهاد در عرض هم در دانشگاه مشغول فعاليت هاي فرهنگي هستند ولي با اين وجود سير هدفمندي وجود ندارد و قطعا'' با همكاري هم بايد فعاليت كنيم و اين روند فعاليت اصلاح شود تا بتوانيم فعاليت هاي اثر بخش تري را ارائه بدهيم، در مباحث آموزشي و همين طور محتواي فضاي مجازي دانشگاه نظارت بيشتري انجام شود و دستورالعملي طراحي و بر اساس آن عمل كنيم.

در ادامه ساير اعضاي جلسه از جمله خانم ''ساربان ها ''و خانم ''ايزدي'' مسئولين سابق و جديد واحد خواهران بسيج دانشجويي دانشگاه به بيان نقطه نظرات و پيشنهادهاي خود جهت بهبود امور علمي، فرهنگي و سياسي و اجتماعي دانشگاه پرداختند.

گفتني است؛ پايان بخش اين برنامه ، اهداي لوح تقدير و هدايا به ''محمد نجف پور'' و خانم '' ساربان ها'' مسئولين سابق بسيج دانشجويي واحد برادران و خواهران دانشگاه و اعطاي حكم مسئوليت بسيج دانشجويي دانشگاه به '' احمد رضا آئئين پور'' و خانم ''ايزدي'' مسئولان جديد واحد بسيج دانشجويي دانشگاه بود.

انتهاي پيام/

 
منبع/نویسنده:
روابط عمومی / طیبی - نعیمی پور
 
تاریخ: ۲۱/۰۷/۱۴۰۰   بازدید: ۵۰۵