دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
پیام تبریك رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت سالروز ملی « گفتاردرمانی »

رئيس دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي امروز (يكشنبه) در آستانه سالروز ملي « گفتاردرماني » (اول ارديبهشت ماه)، با انتشار پيام، اين مناسبت را به همه اعضاي هيات علمي و كارشناسان اين حوزه در دانشگاه و مراكز تابعه و دانشجويان اين رشته تبريك گفت.

به گزارش وبداي دانشگاه، متن كامل پيام دكتر حميدرضا خانكه به اين شرح است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

با پيشرفت روابط اجتماعي و ارتباطات در جوامع مختلف، به اهميت و نقش نعمت خدا دادي يعني '' گفتار '' و '' زبان '' بيشتر پي مي بريم و بيش از آن، بر نقش متخصصان و درمانگران اين حوزه در ارتقاي كيفيت زندگي افراد و مددجويان اين بخش، بويژه كودكان و آينده سازان كشور تاكيد مي كنيم.

گفتاردرماني، رشته اي از علوم توانبخشي است كه دانشگاه علوم توانبخشي و سلامت اجتماعي افتخار فعاليت در اين حوزه را از طريق گروه آموزشي گفتاردرماني و اساتيد بنام و خبره آن دارد كه ضمن تربيت نيروي متخصص براي اين بخش، به رفع نياز و مشكلات گفتار و زبان بيماران و مددجويان همت مي كنند.

اهميت اين حوزه در نظام سلامت، سبب شده است، اول ارديبهشت ماه در تقويم سالانه كشور كه مصادف با سالروز بزرگداشت سعدي، استاد سخن مي باشد، به نام روز ملي « گفتاردرماني » نامگذاري شود، تا همواره يادآور تركيب علم و هنر در اين رشته ارزشمند، و تخصص، مهارت، صبوري و دلسوزي كارشناسان و متخصصان اين حوزه باشد.

اين مناسبت ملي را به همه همكاران محترم اعضاي هيات علمي و كارشناسان در دانشگاه و مراكز درماني تابعه و همچنين دانشجويان عزيز رشته گفتاردرماني تبريك و تهنيت گفته و آرزوي سلامتي و بهروزي برايشان دارم.

دكتر حميدرضا خانكه

رئيس دانشگاه

 
منبع/نویسنده:
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
 
تاریخ: ۳۰/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۳۶۰