دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

برگزاری اردوی خانوادگی جانبازان ورزشكار قطع عضو در بندرانزلی
 
به همت معاونت فرهنگی و آموزشی و با تلاش اداره كل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران اردوی خانوادگی فرهنگی تفریحی جانبازان ورزشكار قطع عضو باشگاه ستارگان ایثار و مخابرات تهران در بندر انزلی در حال برگزاری است.
به گزارش «ایثار»، به همت معاونت فرهنگی و آموزشی و با تلاش اداره كل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، اردوی خانوادگی فرهنگی تفریحی جانبازان ورزشكار قطع عضو باشگاه ستارگان ایثار و مخابرات تهران از تاریخ 14 اسفندماه با همكاری سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی كوثر در هتل سفید كنار بندر انزلی در حال برگزاری است.
این اردوی خانوادگی كه با رعایت همه جانبه دستورالعمل های بهداشتی و به منظور افزایش سطح نشاط و سلامت عزیزان جانباز و خانواده محترم ایشان برنامه ریزی و اجرا شد، تا تاریخ 18 اسفندماه ادامه خواهد داشت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مسابقات تفریحی دارت، پرتاب حلقه و فوتبال نیز برگزار می شود.
همچنین اداره كل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران حسب ماموریت های اداره نشاط و سلامت و در راستای تحكیم مبانی خانواده ایثارگران و باتوجه به نقش موثر آموزش و آگاهی بخشی در تداوم و قوام زندگی درخصوص زوجین جوان (فرزندان شاهد و ایثارگر) و با عنایت به اهمیت موضوع خانواده و لزوم تمركز بر استحكام و نشاط و سلامت معنوی خانواده ایثارگران، به منظور افزایش نرخ نشاط و شادكامی و كاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی این حوزه، برنامه ای پنج ساله برای آموزش و رصد وضعیت خانوادگی مزدوجین - در بازه زمانی 5 ساله- را در نظر گرفته است.
بدین منظور نخستین دوره كارگاه های آموزشی مزدوجین جوان شاهد و ایثارگر با عنوان «خانواده با نشاط (طرح ققنوس)» را از 16 لغایت 20 اسفندماه در محل كردان كرج برگزار می كند.
امید است این نوع برنامه ها و فعالیت ها موجب افزایش نشاط و رضایت ایثارگران عزیز سراسر كشور شود.
انتهای پیام/
   تاریخ: ۱۲:۴۰ - ۱۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۳