دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

122 بانوی مددجوی استان سمنان از طریق كاریابی ها شاغل شدند
 
سمنان- معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد استان سمنان بابیان اینكه توانمندی خانواده های تحت پوشش، رویكرد این نهاد است، گفت: 122 بانوی مددجوی استان در بنگاه های اقتصادی شاغل شدند.
122 بانوی مددجوی استان سمنان از طریق كاریابی ها شاغل شدند سمنان- معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد استان سمنان بابیان اینكه توانمندی خانواده های تحت پوشش، رویكرد این نهاد است، گفت: 122 بانوی مددجوی استان در بنگاه های اقتصادی شاغل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خدابنده صبح شنبه در جلسه ای با موضوع توانمندی مددجویان به میزبانی كمیته امداد سمنان ضمن بیان اینكه با توجه به رویكرد كمیته امداد بر مبنای توانمندسازی و خودكفایی مددجویان تلاش شد تا از طریق آموزش مهارت و ارائه تسهیلات به این مهم دست یابیم، ابراز داشت: به این منظور 500 بانوی مددجو تحت پوشش كمیته امداد سمنان با همكاری فنی و حرفه ای توانستند آموزش های مهارتی را فرابگیرند.

وی بابیان اینكه برای ایجاد 800 فرصت شغلی بانوان از محل پرداخت قرض الحسنه اشتغال تسهیلات پرداخت شده است، افزود: این اقدام به منظور كارآفرینی عرصه اشتغال بانوان صورت گرفته تا این افراد بتوانند سهمی در گردش چرخه اقتصادی خانوار خود داشته باشند.

معاون اشتغال و خودكفایی كمیته امداد استان سمنان بابیان اینكه 478 فرصت شغلی از محل تسهیلات اشتغال زایی طرح های اشتغال پرداخت شده است، ابراز داشت: 122 نفر از بانوان تحت پوشش نیز از طریق به كارگیری كاریابی ها در بنگاه های اقتصادی مشغول به كار شدند.

خدابنده بابیان اینكه درمجموع یك هزار و 400 فرصت شغلی برای بانوان ایجاد و طبق قرار جشنی به این منظور در استانداری برگزار می شود، تصریح كرد: علاقه مندان می توانند ساعت 10 الی 12 روز دوشنبه از طریق این لینك https://www.aparat.com/emdad.semnan/live در این جشن حضور یابد.

وی افزود: استعداد سنجی، آموزش مهارت های شغلی، پرداخت تسهیلات، نظارت سه تا پنج ساله بر طرح اشتغال ایجادشده، پرداخت تسهیلات مجدد در صورت گسترش یا راكد شدن طرح تا خودكفا شدن مجری طرح اجرا می شود.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۲:۰۱ - ۱۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۷