دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

دختری كه برای پایان دادن به دعوای والدینش كشته شد!
 
دادگاهی در نیوهمپشایر اعلام كرد كه مردی در یك دعوای خانوادگی با همسرش، دختر و همسر خود را كشت.
دعوا های خانوادگی در همه ی خانواده ها وجود دارد و اغلب این دعوا ها ناشی از اختلاف نظر و سلیقه است؛ اما یك دعوای خانوادگی تا حدی می تواند جدی باشد كه یك پدر فرزند خود را بكشد. فیگوئیدرو مردی اهل نیوهمپشایر پس از مرگ همسرش در ژوئیه 2019، در دادگاه كنكورد، به قتل درجه دو اعتراف كرد. وی اعتراف كرد كه بعد از اینكه همسرش از او درخواست طلاق كرده بود، چاقو را برداشته و به سمت همسرش حمله ور شده بود.

در این بین دختر آن ها با شجاعت میان دعوای آن ها آمده و سعی در پایان دادن به این دعوا را داشت كه این اتفاق به مادرش فرصت داد تا فرار كند. اگرچه این فرصت نیز كافی نبود و قاتل توانسته بود همسرش را در پاركینگی كه خارج از خانه آن ها بود بگیرد و با چاقویی دیگری به او حمله كند.

دستیار دادستان كل كشور آمریكا، جفری استرلزین، گفت كه وقتی زن و شوهر حلقه های ازدواج را به سمت یكدیگر پرتاب كردند اختلاف بالا گرفت. متهم در آن لحظه بسیار عصبانی بوده است. بچه هایش گفتند كه هرگز او را اینقدر عصبانی ندیده بودند.

پس از اینكه فیگوئیدرو به همسرش حمله كرد، دخترشان مانع این اتفاق شد و به مادر خود فرصت فرار داد؛ اما این پدر عصبانی به طور مكرر به فرزندش چاقو می زد. همسر او كه توانسته بود از آپارتمان خارج شود در نهایت در پاركینگ خانه دوباره گرفتار این مرد خشمگین شد. وی رفتار خشونت آمیز خود را در پاركینگ ادامه داد و با چند ضربه چاقو همسر خود را مجروح كرد. خانم داپایكسائو نتوانست در برابر زخم های كشنده چاقوی همسرش دوام بیاورد و در بیمارستان درگذشت. در 12 ژوئیه دادگاه رای به مجرم بودن قاتل صادر كرد و او را به 45 سال زندان محكوم كرد.
منبع خبر:
پارسینه
   تاریخ: ۰۸:۵۱ - ۱۲/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۶