دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

2هزار سبد كالا میان مددجویان بهزیستی دماوند توزیع شد
 
تهران- ایرنا- رییس اداره بهزیستی شهرستان دماوند با بیان اینكه امسال 2هزار سبدكالا حمایتی و بهداشتی بین مددجویان این نهاد توزیع شده است، گفت: همزمان با درپیش بودن ایام نوروز و ماه مبارك رمضان، یكهزار و 400 بسته معیشتی به ارزش یك میلیارد تومان نیز بین مددجویان بهزیستی دماوند درحال توزیع است.
2هزار سبد كالا میان مددجویان بهزیستی دماوند توزیع شد تهران- ایرنا- رییس اداره بهزیستی شهرستان دماوند با بیان اینكه امسال 2هزار سبدكالا حمایتی و بهداشتی بین مددجویان این نهاد توزیع شده است، گفت: همزمان با درپیش بودن ایام نوروز و ماه مبارك رمضان، یكهزار و 400 بسته معیشتی به ارزش یك میلیارد تومان نیز بین مددجویان بهزیستی دماوند درحال توزیع است.

فاطمه خانزادی روز شنبه در نشست خبری خود با بیان اینكه سبد كالا مصرفی بهزیستی بین هر خانواده توزیع می شود، اظهار داشت: در هر سبد كالا به مددجویان بهزیستی دماوند رب گوجه فرنگی، برنج، سویا، قند و شكر، عدس و لپه، ماكارانی و غیره تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: بهزیستی یكی از نهادهای مهمی است كه 159فعالیت برای آن تعریف شده و هم اكنون نیز بهزیستی شهرستان دماوند در چهار حوزه توان بخشی ویژه معلولین، امور اجتماعی مربوط به زنان سرپرست خانوار، پیشگیری در زمینه اعتیاد و مشاركت ها كه مربوط به جمع آوری كمك های مردمی است، فعالیت دارد.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت مركز اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان دماوند نیز خاطرنشان كرد: این مركز حدود چهار سال است كه در شهرستان فعال بوده و تمامی خدمات لازم را به افراد آسیب دیده با گرفتن شماره 123 توسط هشت نفر از كارشناسان مربوطه، می دهد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند با اشاره به انجام فعالیت های عمرانی در این نهاد با هدف تقویت زیرساخت ها، گفت: پروژه بازسازی شبه خانواده در منطقه جیلارد به ارزش 450میلیون تومان، مناسب سازی مجتمع نگهداری معلولان شهید سجادیان به ارزش 170میلیون تومان و بهسازی چهار منزل توان بخشان بهزیستی از دیگر اقدامات سال جاری بوده است.

خانزادی افزود: امسال چهار سری جهیزیه كامل به همت خیرین حوزه اجتماعی و توانبخشی، 350 پك لوازم التحریر، چهاردستگاه گوشی هوشمند و 19 عدد تبلت به جامعه هدف اهدا شد.

این مقام مسئول با بیان اینكه مشاركت خیران و مردم در پیشبرد اهداف بهزیستی ضروری است، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و شیوع بیماری كرونا در سطح جامعه در صدد آن هستیم تا بار دیگر به همت خیرین شهرستانی جهت رفع مشكلات معیشتی دو هزار و 700 خانواده تحت حمایت بكوشیم.

خانزادی در خصوص نحوه جلب و جذب مشاركت های مردمی در سطح شهرستان، اذعان داشت: اداره بهزیستی شهرستان دماوند برای كمك به مددجویان با محدودیت روبرو است ولی خوشبختانه با حمایت خیرین، این كمك ها همچنان ادامه دارد.

رئیس بهزیستی دماوند افزود: مردم شریف دماوندی می توانند كمك های نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد اداره بهزیستی و یا شماره تلفن (112)76312646 و همچنین شماره حساب IR110100004174034541855467با شناسه 395313157482728554670000000000واریز كنند.

برچسب ها
- شهرستان دماوند
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۷:۱۷ - ۱۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۳