دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

كلینیك حقوق كودك در آذربایجان غربی به زودی افتتاخ خواهد شد
 
مدیر كل امور بانوان و خانواده استانداری و كانون وكلا استان از افتتاح نزدیك كلینیك حقوق كودك در آذربایجان غربی خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در آیین انعقاد تفاهم نامه راه اندازی این كلینیك گفت: توجه به حقوق كودكان به عنوان آینده سازان یك كشور امری ضروری بوده و در آموزه های دینی و اسلامی ما، حقوق كودك بسیار مورد تاكید قرار گرفته است.

پریسا علیلو اضهار كرد: از آنجایی كه حمایت نكردن از این قشر آسیب پذیر جامعه منجر به بروز آسیب های اجتماعی بزرگی می شود، در قالب تفاهم نامه مشترك با استفاده از ظرفیت كانون وكلای دادگستری و مرجع كنوانسیون حقوق كودك آگاهی بخشی و احترام به حقوق كودك یك وظیفه همگانی است.

مدیركل امور بانوان اضافه كرد: با هدف ارتقای آگاهی های فردی و به روز كردن دانش ها در زمینه مسائل كودكان و نوجوانان و اصلاح قوانین این حوزه، مشاوره ها و نشست ها و سلسله كارگاه های آموزشی هدفمند را در قالب كلینیك های حقوق كودك پیگیری خواهیم كرد.

مدیركل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در پایان ادامه داد: هدف از عقد این تفاهم نامه ایجاد زمینه های همكاری كانون وكلای دادگستری با دفتر امور زنان و خانواده استانداری در خصوص آموزش و و توانمندسازی خانواده ها و كودكان، پیگیری مسائل حقوقی كودكان آسیب دیده در كلینیك های حقوق كودك است.
   تاریخ: ۰۱:۴۷ - ۱۷/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۹۷