دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

جمهوری اسلامی جزو مجامع پیشرو در حمایت از حقوق كودك و نوجوان است/ برگزاری مدرسه حقوق كودك در همه استان ها + فیلم
 
گروه استان ها ــ معاون وزیر دادگستری با اشاره به برگزاری كنفرانس تخصصی و سیزدهمین مدرسه زمستانه حقوق كودك در بوشهر گفت: مدرسه حقوق كودك با موضوع های خشونت علیه كودكان، كودكان كار و خیابان، بازمانده از تحصیل در همه استان ها برگزار می شود.
جمهوری اسلامی جزو مجامع پیشرو در حمایت از حقوق كودك و نوجوان است/ برگزاری مدرسه حقوق كودك در همه استان ها + فیلم
گروه استان ها ــ معاون وزیر دادگستری با اشاره به برگزاری كنفرانس تخصصی و سیزدهمین مدرسه زمستانه حقوق كودك در بوشهر گفت: مدرسه حقوق كودك با موضوع های خشونت علیه كودكان، كودكان كار و خیابان، بازمانده از تحصیل در همه استان ها برگزار می شود. - اخبار استانها -
محمود عباسی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، از برگزاری كنفرانس تخصصی 2 روزه و سیزدهمین مدرسه زمستانه حقوق كودك در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این برنامه با موضوع های محوری خشونت علیه كودكان، كودكان كار و خیابان، بازمانده از تحصیل و حمایت قضایی و اجتماعی از كودكان برگزار شده است.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری با اشاره به تشكیل دفتر حمایت قضایی از اطفال و نوجوانان در دستگاه قضایی استان ها افزود: این دفاتر در معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و دادگستری ها راه اندازی شده است.

معاون وزیر دادگستری: افزایش خشونت علیه كودكان ناشی از آسیب های فضای مجازی است
معاون وزیر دادگستری: دفتر حمایت قضایی از اطفال و نوجوانان راه اندازی شد
سیزدهمین مدرسه حقوق كودك در استان بوشهر آغاز به كار كرد
وی، با بیان اینكه آموزه های دینی توجه ویژه ای به حقوق كودك كرده است تصریح كرد: در حمایت و دفاع از حقوق كودك و نوجوان نظام جمهوری اسلامی، از مجامع بین المللی پیشرو محسوب می شود.

عباسی هدف از برگزاری كنفرانس تخصصی و مدرسه حقوق كودك را آشنا كردن مردم و مسئولان با چالش ها و مسائل و مشكلات كودكان دانست و تاكید كرد: مدرسه حقوق كودك در برخی استان ها برگزار شده و در مابقی استان ها هم برگزار می شود.

منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۰۸:۱۲ - ۱۲/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۴