دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

خودكفایی مددجویان همچنان اولویت اصلی كمیته امداد باشد
 
ایلام - ایرنا - سرپرست استانداری ایلام گفت: ایجاد اشتغال یكی از ضرورت های مهم برای هر خانواده است بنابراین توانمند سازی و خودكفایی مددجویان باید همچنان در اولویت كمیته امداد قرار گیرد.
خودكفایی مددجویان همچنان اولویت اصلی كمیته امداد باشد ایلام - ایرنا - سرپرست استانداری ایلام گفت: ایجاد اشتغال یكی از ضرورت های مهم برای هر خانواده است بنابراین توانمند سازی و خودكفایی مددجویان باید همچنان در اولویت كمیته امداد قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز شنبه به مناسبت هفته احسان و نیكوكاری در دیدار با مدیركل و اعضای شورای مدیران كمیته امداد ایلام با قدردانی از خدمات این نهاد افزود: یكی از فعالیت های برجسته كمیته امداد كه با توجه به شرایط كرونایی و مشكلات اقتصادی صورت گرفت اجرای رزمایش كمك مومنانه بود كه كمیته امداد به خوبی به این مقوله ورود پیدا كرد و خدمات ارزنده ای به قشر نیازمند جامعه ارائه داد.

وی همچنین با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: با توجه به اینكه امروزه به دلیل مشكلات اقتصادی شاهد آسیب هایی در جامعه هستیم قشر مددجوی كمیته امداد كمترین آسیب ها را در این زمینه داشته و ورود كمیته امداد به مسائل اجتماعی و آسیب های مددجویان باید یكی از اولویت های این نهاد باشد.

نوذری با عنوان اینكه در دین اسلام هیچ چیزی ارزشمند تر از خدمت به خلق خدا نیست، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در این شرایط سخت اقتصادی گره از كار نیازمندان بگشایم و كمیته امداد در این زمینه نیز اقدامات بسیار ارزشمندی داشته است.

وی با عنوان اینكه در فرایند كمك رسانی به قشر نیازمند، حفظ كرامت و عزت نفس آنها بسیار مهم است، تصریح كرد: بهترین شیوه این است كه كمك كردن به نیازمند در خفا صورت گیرد و به شكلی كمك شود كه كسی متوجه نشود.

سرپرست استانداری ایلام با بیان اینكه كمیته امداد در استان ایلام منشاء خدمات بسیار فراوانی بوده است و ما همپای مردم قدرشناس این استان قدردان تلاش و زحمات این عزیزان هستیم، افزود: امروز در شرایط خاص كنونی كه كشور با تحریم های ناجوانمردانه روبرو است از طرفی كرونا هم مزید بر علت شده باید دستگیری از اقشار ضعیف و كم درآمد جامعه مد نظر قرار گیردو

نوذری در ادامه با اعلام حمایت از برنامه های كمیته امداد استان گفت: در این راستا در تلاش هستیم در نقاط محروم استان ذیل قرارگاه محرومیت زدایی استان با جذب و مشاركت ارگان ها و نهادها و بنیادهای قدرتمند كشور به همراه كمیته امداد اقدامات قابل توجهی انجام شود.

سرپرست استانداری ایلام در پایان با اشاره به تعهداتی كه حوزه دولت در زمینه تامین مسكن مددجویان كمیته امداد استان و سایر خدمات به آنها داشته ابراز امیدواری كرد این تعهدات عملیاتی شوند.

14 تا 20 اسفند ماه به عنوان هفته احسان و نیكوكاری نامگذاری شده است.

برچسب ها
- استانداری ایلام
- روز احسان و نیكوكاری
- استان ایلام
- كمیته امداد امام خمینی
- محمد نوذری
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۰:۲۴ - ۱۷/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۱