دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

جایزه مسئولیت اجتماعی روابط عمومی ایران به مجتمع مس شهربابك اهدا شد
 
كرمان - ایرنا - با برگزاری هجدهمین كنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در تهران، جایزه مسئولیت اجتماعی به پاس انجام مسئولیت های اجتماعی، مستند سازی، انتقال تجربه و استفاده از از فرصت ها كه نشان از همدلی و هم افزایی مدیران مجتمع مس شهربابك دارد به این مجتمع تعلق گرفت.
جایزه مسئولیت اجتماعی روابط عمومی ایران به مجتمع مس شهربابك اهدا شد كرمان - ایرنا - با برگزاری هجدهمین كنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در تهران، جایزه مسئولیت اجتماعی به پاس انجام مسئولیت های اجتماعی، مستند سازی، انتقال تجربه و استفاده از از فرصت ها كه نشان از همدلی و هم افزایی مدیران مجتمع مس شهربابك دارد به این مجتمع تعلق گرفت.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابك روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در هجدهمین كنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در تهران، تعدادی از اقدماتی كه در راستای مسئولیت اجتماعی انجام شده بود ارائه دادیم.

احمد محمدی به برخی اقدامات انجام شده اشاره كرد و افزود: برای اشتغال خرد خانگی خانم های سرپرست خانوار و بد سرپرست در روستاها در كار قالی بافی، پته دوزی حمایت هایی انجام شد.

وی یادآور شد: اولین تندیس طلای روابط عمومی های كشور در زمینه مسئولیت های اجتماعی در پایان سال 1397 برای اولین بار به مجتمع مس شهربابك تعلق گرفت.

محمدی از همكاری مجتمع مس شهربابك با نهادها و ادارات شهرستان یاد كرد و اظهار داشت: با همكاری خیران و تیم های جهادی نیز برای افراد كمتر برخوردار در راستای كمك مؤمنانه، و حمایت از مددجویان كمیته امداد و بهزیستی فعالیت هایی صورت گرفت.

وی با اشاره به اقدامات مجتمع مس در فرهنگی، هنری و ورزشی، بیان داشت: به منظور حفظ سلامت شهروندان شهربابك امكانات متعدد و هزینه هایی در بخش بهداشت و درمان شهرستان نیز انجام داده ایم.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابك به دو مرحله درختكاری در منطقه خاتون آباد اشاره كرد و یاد آور شد: برای جلوگیری از خروج آب های سطحی شهرستان، طرح های آبخیز داری و آبخوان داری را پیاده كرده ایم.

محمدی تصریح كرد: به برخی از معادن و شركت های دیگر نیز چنین تندیسی تحت عنوان انجام فعالیت خاصی و یا حمایت از یك اقدام داده شده، اما تندیس طلایی كه مجموع فعالیت ها را در نظر داشته به مجتمع مس شهربابك تعلق گرفت.

وی خاطر نشان كرد: از اساتید برجسته ای كه در همایش حاضر بودند دعوت شد كه به شهربابك بیایند كه تجربیات تئوری آنان با دانش آموخته های عملی تركیب شود تا برای شهرستان نتایج مؤثری رخ دهد.

محمدی خدمت رسانی به موقع، مؤثر، دقیق و شفاف را از اهداف مهم خود خواند و اظهار داشت: تلاش می كنم عاشقانه برای مردم شهرستان كار كنم زیرا درست نیست با وجود مجتمع مس در شهربابك كه نماد مسئولیت پذیری اجتماعی است كسی در این شهرستان محتاج باشد و در همین راستا از هیچ كوششی دریغ نمی كنیم.

وی با بیان اینكه رسانه ها و نخبگان ما را مورد ارزیابی قرار دهند و پیشنهادات و ایده های كاربردی خود را در مسیر اعتلای شهرستان به ما ارائه كنند، گفت: مجتمع ما مثل كوه بدون قله می ماند كه همیشه مترصد پیشرفت است و به همین منظور ما دست نیاز خود را به سوی فرهیختگان شهرستان دراز می كنیم و از آنان مدد می جوییم.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابك با اشاره به اینكه با همكاری و همدلی همه دستگاه ها می توان برای آبادانی بیشتر شهرستان نتیجه خیلی خوبی گرفت، ابراز امیدواری كرد: در سال 1401 شهربابك فقیری نداشته باشد.

شهربابك در 240 كیلومتری غرب كرمان واقع است.

برچسب ها
- مسئولیت اجتماعی
- اشتغال زایی
- شهربابك
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۴۰ - ۱۹/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۶