دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

برگزاری طرح نوروز كرونایی توسط مراكز مشاوره دانشگاه ها
 
دكتر مجید صفاری نیا سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان اعلام كرد: طرح نوروز كرونایی با شعار سلامت روان و حال خوب در نوروز 1400توسط مراكز مشاوره دانشگاهها و موسسات آموزش عالی برگزار می شود.
برگزاری طرح نوروز كرونایی توسط مراكز مشاوره دانشگاه ها
به گزارش اداره كل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از سازمان امور دانشجویان، دكترصفاری نیا گفت: طرح نوروز كرونایی از 25 اسفندماه 1399 آغاز و تا 20 فروردین 1400 ادامه خواهد داشت.
وی در تشریح این طرح افزود: برخورداری دانشجویان از سلامت روان و حال خوب برای ما یك اصل است و بر اساس طرح مذكور، در ایام نوروز دانشجویان به مدت دو ساعت و از ساعت 17 الی 19 از طریق اینترنت به محتواهای آموزشی در موضوع بهداشت روانی ومحتوای سرگرمی در قالب فیلم، موسیقی، شعر، مسابقه، استندآپ و تئاتر دسترسی خواهند داشت.
دكتر صفاری نیا با اشاره به پیامدهای روانی و اجتماعی كرونا و ممنوعیت مسافرت نوروزی به علت كرونا گفت: دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با همكاری مراكز مشاوره دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می كوشد با ارایه چنین برنامه های ضمن آموزش های علمی با ارایه محتوای سرگرمی، سنگینی و تاثیرات كرونا را كاهش دهند.
وی تاكید كرد: برنامه های سلامت روان و حال خوب در نوروز به شكل وبینار ارائه می شود و مشاركت دانشجویان در برنامه باعث می شود دانشجویان با یكدیگر احساس همدلی و یكپارچگی كنند.
گفتنی است دانشجویان و خانواده ها می توانند از طریق آدرس اینترنتی https://www.skyroom.online/ch/moshavereh99/norouz1400 و www.aparat.com/moshaverhvasalamat به طرح نوروز كرونایی دسترسی یابند.
ل.س 42/ ل.م 54
   تاریخ: ۱۰:۰۸ - ۲۰/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۷۵