دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

نخستین پارك توانبخشی دانش آموزان استثنایی در ایلام ایجاد می شود
 
ایلام - ایرنا - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشور گفت: اولین پارك كشوری توانبخشی ویژه دانش آموزان استثنایی در استان ایلام افتتاح می شود.
نخستین پارك توانبخشی دانش آموزان استثنایی در ایلام ایجاد می شود ایلام - ایرنا - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشور گفت: اولین پارك كشوری توانبخشی ویژه دانش آموزان استثنایی در استان ایلام افتتاح می شود.

به گزارش ایرنا، سید جواد حسینی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مدرسه استثنایی گلها شهر ایلام ضمن اشاره به احداث این پارك در این مدرسه، در جریان فعالیت های آموزشی، پرورشی و توانبخشی این فضای آموزشی قرار گرفت.

وی همچنین پنجاهمین مركز مشاوره و راهنمایی ویژه دانش آموزان استثنایی كشور را در شهرستان ایلام افتتاح كرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشور در حاشیه این برنامه همچینن از ایجاد مركز جامع خدمات مشاوره، توان بخشی و راهنمایی خانواده دانش آموزان استثنایی در آینده نزدیك در این استان خبر داد و افزود: یكی از فعالیت های جدید سازمان آموزش و پرورش استثنایی ایجاد این مراكز است.

حسینی با ذكر اینكه این مركز تاكنون در سه استان كشور راه اندازی شده ادامه داد: یك مركز نیز با امكانات كامل به زودی در استان ایلام افتتاح و فعالیت خود را آغاز خواهد كرد.

وی اضافه كرد: در این مراكز علاوه بر خدمات مشاوره ای به دانش آموزان و والدین آنان، خدمات توان بخشی نیز ارائه می كنند.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشور روز گذشته سفر دو روزه اش را به ایلام آغاز و برنامه هایی نیر افتتاح نمایشگاه، افتتاح مراكز آموزشی و ... داشته است.

برچسب ها
- استان ایلام
- دانش آموزان
- مدارس استثنایی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۲:۴۴ - ۲۰/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۲۲۶