دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

در آستانه نوروز، گفت وگوی صمیمی رئیس دانشگاه با همكاران / دوشنبه 25 اسفند – ساعت 9
 
به مناسبت آغاز سال نو؛

در آستانه نوروز، گفت وگوی صمیمی رئیس دانشگاه با همكاران / دوشنبه 25 اسفند – ساعت 9

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، روز دوشنبه (25 اسفندماه جاری) و در آستانه فرارسیدن نوروز و بهار 1400، در نشست مجازی با همكاران دانشگاه و گفت وگویی صمیمی، گزارش فعالیت های انجام شده طی چهارماه و ده روز گذشته را ارائه می دهد.

به گزارش وبدای دانشگاه، دكتر حمیدرضا خانكه از ساعت 9 الی 10/30 صبح روز دوشنبه 25 اسفندماه، با همكاران گفت وگو می كند و علاقه مندان می توانند با نام كاربری guest و از طریق لینك ( Https://connect.uswr.ac.ir/events )، در این نشست شركت كنند.

این گفت وگوی صمیمی با یك مسابقه و اهدای هدیه از طرف رئیس دانشگاه نیز همراه خواهد بود. دو سئوال برای علاقه مندان به شركت در این مسابقه مطرح است كه پاسخ آنها در میان سخنان رئیس دانشگاه می باشد.

این دو سئوال عبارتند از: « 1- فكر می كنید پرداختی های تشویقی باید به همه افراد یكسان پرداخت شود یا خیر؟ » و « 2- پیشنهاد شما برای پیشرفت دانشگاه در كوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت چیست ؟ »

شركت كنندگان در این مسابقه، پاسخ سئوال ها را از سخنان رئیس دانشگاه دریافته و پاسخ ها را تا ظهر همان روز (ساعت 12 روز دوشنبه) با ذكر نام، نام خانوادگی و كد ملی خود، به صفحه واتس اپ روابط عمومی دانشگاه به شماره 09219576404 جهت جمع آوری پاسخ های درست و شركت در قرعه كشی، ارسال كنند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۱:۴۵ - ۲۳/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۸۱