دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

افتتاح فاز دوم بیمارستان اعصاب و روان فجر تبریز
 
همزمان با عید مبعث و در آستانه روز بزرگداشت شهدا، فاز دوم بیمارستان اعصاب و روان فجر تبریز افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مرحله دوم این بیمارستان كه در چهار طبقه و با امكانات و تجهیزات مدرن برای ارایه خدمات درمانی و توانبخشی به جانبازان هشت سال دفاع مقدس ساخته شده است، با حضور رئیس جمهور و به صورت تصویری مورد بهره برداری قرار گرفت.

عباس پورحسن مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت:این مركز درمانی تخصصی در مساحتی به وسعت 6 هزار و 300 مترمربع و با هزینه ای افزون بر 83 میلیارد ریال ساخته شده است.

اوافزود: ظرفیت بیمارستان فجر تبریز به تعداد 110 تخت تعریف شده است كه تعداد 20 تخت آن به بیماران اعصاب و روان زنان اختصاص دارد و این بخش برای اولین بار در شمال غرب كشور راه اندازی می شود.

او با بیان اینكه تمامی خدمات درمانی و دارویی در بیمارستان فجر تبریز برای جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران رایگان است، افزود: در صورت خالی بودن تخت های بیمارستانی در این مركز درمانی ارایه خدمات به سایر قشر های مختلف نیز امكان پذیر است.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تعداد جانبازان دوران دفاع مقدس آذربایجان شرقی 24 هزار و 32 نفر ذكر كرد و افزود: از این تعداد 371 نفر جانبازان بالای 70 درصد، 13 هزار و 806 نفر جانبازان زیر 25 درصد و جانبازان بالای 25 درصد استان هم 10 هزار و 226 است.

پورحسن تعداد جانبازان بانوی استان را نیز 291 نفر اعلام و اضافه كرد: تعداد جانبازان مدافع حرم آذربایجان شرقی نیز 17 نفر ثبت شده است.

امروز به صورت همزمان از 51 طرح بنیاد شهید و امور ایثارگران بهره برداری شد.
   تاریخ: ۲۱:۵۴ - ۲۱/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۸۰