دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

جانبازان نخاعی بازوان توانمند بنیاد برای حل مشكلات ایثارگران هستند
 
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نشست گروه پیگیری جانبازان نخاعی گفت: جانبازان عزیز نخاعی بازوان توانمند بنیاد برای حل مشكلات جامعه معزز ایثارگری هستند.
به گزارش ایسنا، هدایت مظلومی در نشست گروه پیگیری جانبازان نخاعی استان مازندران با بیان اینكه جانبازان نخاعی، سند افتخار ملت محسوب می شوند، گفت: رسیدگی به مشكلات جانبازان نخاعی، یكی از اولویت های بنیاد در راستای خدمت رسانی است.
مظلومی با اشاره به اینكه تلاش و كوشش جانبازان بعد از دوران جنگ در بسیاری از عرصه ها پررنگ است افزود: جانبازان عزیز نخاعی بازوان توانمند بنیاد برای حل مشكل جامعه ایثارگری هستند.
مدیركل بنیاد استان مازندران تصریح كرد: اگر امروز خدماتی به این اسطوره های استقامت ارائه می شود از نگاه وظیفه و تكریم است. جایگاه و منزلت ایثارگران در هر شرایطی باید حفظ شود و این ادای دین یك امر ضروری است. جانبازان نخاعی در بسیاری از زمینه ها با بنیاد همراه هستند و همكاری این عزیزان در جهت رفع مشكلات و موانع ایثارگران قابل تحسین است.
وی دسترسی جانبازان نخاعی به خدمات درمانی را ضروری دانست و گفت: با توجه به ویروس كرونا و شرایط جسمی جانبازان عزیز نخاعی، اقدامات پزشكی و تهیه اقلام و لوازم بهداشتی، پزشكی به موقع انجام می گیرد.
مظلومی در آستانه فرا رسیدن روز جانباز و گرامی داشت یاد و خاطره جانبازان شهید نخاعی استان گفت: جانبازان عزیز، سختی ها و دشواری های دوران جانبازی خود را با مقاومت و صبر خویش به حلاوت تبدیل كردند.
در این نشست مسئول گروه پیگیری جانبازان نخاعی، مسائل و موضوعات مرتبط با مركز توانبخشی در حوزه درمانی، ورزشی را مطرح كرد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۶:۳۴ - ۲۳/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۶۱