دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

برنامه های روز جانباز با محوریت برنامه های ترویجی برگزار می شود
 
گروه استان ها- مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: برنامه های روز جانباز با محوریت تبلیغی و ترویجی برگزار می شود.
برنامه های روز جانباز با محوریت برنامه های ترویجی برگزار می شود
گروه استان ها- مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: برنامه های روز جانباز با محوریت تبلیغی و ترویجی برگزار می شود. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از كرج، سلیمان رستمیان در جمع خبرنگاران با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تبریك روز جانباز اظهار داشت: پیشرفت های انقلاب اسلامی ریشه در مقاومت و مجاهدت های جانبازان دارد. جانبازان به عنوان اسوه های ایثار، مقاومت و مجاهدت الگویی خوب برای جوانان كشور هستند.

جانباز 70 درصد دفاع مقدس به كاروان شهدا پیوست
بركات سپاه پاسداران برای كشور و مردم بر كسی پوشیده نیست/ جانبازان جنایت حلبچه، سند زنده جنایت ناقضان حقوق بشر هستند
مجتمع ورزشی، فرهنگی و توانبخشی جانبازان استان مركزی بهره برداری می شود
وی افزود: جانبازان باگذشت سال ها رنج ها و جراحت های ناشی از جنگ تحمیلی نه تنها لحظه ای از اهداف خود كوتاه نیامدند بلكه امروز هم به همان روحیه مجاهدت و ازخودگذشتگی حامی كشور و انقلاب اسلامی هستند.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینكه وجود جانبازان برای انقلاب بسیار قیمتی و ارزشمند است، بیان كرد: جوانان كشور باید با الگو گیری از شهدای زنده به نظام و انقلاب خدمت كرده و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع كنند.

رستمیان با اشاره به برنامه های بزرگداشت روز جانباز در استان البرز تصریح كرد: بزرگداشت روز جانباز یعنی پاسداشت ارزشهای انقلاب، امروز جامعه به خصوص نسل جوان باید با مجاهدت هایی كه جانبازان با اخلاص برای انقللاب كرده اند آشنا شوند.

وی معرفی جانبازان و بیان رشادت ها و مجاهدت های این عزیزان را یكی از نیاز اساسی كشور برای حفظ ارزشهای انقلاب دانست و عنوان كرد: امسال به توجه به همه گیری ویروس كرونا و منع برنامه های تجمعی برنامه های روز جانباز با محوریت تبلیغی و ترویجی برگزار و سعی بر این است تا بتوانیم مجاهدت های جانبازان و اخلاق این بزرگ مردان را بیش از پیش در جامعه ترویج كنیم.

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز گفت: بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی، حضور جانبازن در صدا و سیما و بازگو كردن خاطرات خود از دوران دفاع مقدس، تجلیل از جانبازان شاغل در دستگاه های اجرایی، دیدار مسئولین با جانبازان در راستای طرح سپاس و علمداران حماسه و تبلیغات محیطی گسترده از جمله برنامه هایی است كه به مناسبت روز جانباز به همت خادمین شهدا در اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر دستگاه های اجرایی در استان به اجرا درخواهد آمد.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اظهارداشت: عمارهای انقلاب یعنی جانبازان مانده اند تا پرچم امام و اهداف انقلاب را برافراشته نگاه دارند و به ما درس ایثار و مقاومت بدهند، وجود جانبازان امروز پشتوانه محكمی برای انقلاب خواهد بود.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۴:۴۶ - ۲۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۹