دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

برای تحقق اهداف بخش درمان در سال جدید، باید فرایندها تعریف شده و اولویت ها مشخص شوند
 
معاون درمان و توانبخشی دانشگاه در نشست پایان سال كاركنان ستادی این معاونت؛

برای تحقق اهداف بخش درمان در سال جدید، باید فرایندها تعریف شده و اولویت ها مشخص شوند

معاون درمان و توانبخشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در نشست صمیمانه پایان سال با كاركنان ستادی این معاونت، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های آنها، گفت: همانطور كه در سال 99 با برنامه ریزی توانستیم گام های موثری در تحقق اهداف برداریم، باید برای سال جدید نیز فرآیندها را تعریف كرده و اولویت های حوزه های مختلف مشخص شوند.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از معاونت درمان، دكتر "بیژن خراسانی" افزود: با نگاه منصفانه به كارنامه سال 99 معاونت درمان، پیش روی خدا و همكاران سربلند و خوشحالم كه توانستیم با همكاری یكدیگر گام های موثری در تحقق اهداف برداریم و اتفاقات خوبی در كارنامه دانشگاه ثبت كنیم.

وی گفت: با داشتن همدلی و همفكری است كه می توانیم تاثیرگذار باشیم و امیدوارم در سال پیش رو نیز این حس در بین همكاران تداوم داشته باشد، زیرا در این صورت در انجام امور موفق می شویم و هیچگاه ضرر نمی كنیم.

معاون درمان در بخش دیگری از سخنانش به كارنامه این معاونت طی دو سال گذشته اشاره كرد و چند نمونه از دستاوردهای این مدت همچون تثبیت جایگاه و تشكیلات این حوزه در دانشگاه و وزارتخانه، تامین امكانات و تجهیزات برای مراكز و بیمارستان ها، تدوین و ابلاغ كشوری استانداردهای خدمات توانبخشی، پرداخت های سر وقت كارانه ها و مطالبات كاركنان را ذكر كرد.

دكتر خراسانی، پیشاپیش فرارسیدن سال 1400 را تبریك گفت و برای همكاران، سالی سرشار از اتفاقات خوب و سلامتی را آرزو كرد.

مدیران و همكاران ستادی حاضر در این نشست نیز از زحمات و حمایت های بی دریغ دكتر خراسانی تشكر كرده و پیشاپیش، فرارسیدن سال نو را تبریك گفتند.



انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: آشوری - شاهی
   تاریخ: ۱۲:۱۲ - ۲۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۴