دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

تكمیل 30 خدمت غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در طرح 3070
 
ابراهیمی گفت: در آخرین دوشنبه امسال 5 خدمت دیگر غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی رونمایی و با این رونمایی ها ارائه 30 خدمت غیرحضوری تكمیل شد.


حمید ابراهیمی مدیركل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:اخذ غیرحضوری كمك هزینه اروتز و پروتز، برقراری غیرحضوری مستمری بازماندگان، اخذ تعهدنامه و تكمیل اطلاعات فرزندان بازماندگان، دریافت گواهی پرداخت حق بیمه پروانه ساختمانی و لیست هوشمند حق بیمه به عنوان پنج خدمت غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد.

او افزود: با توجه به اتمام رونمایی از 30 خدمت غیرحضوری سازمان، ادارات كل و مدیران ستادی عضو طرح 3070 به صورت روزانه مشكلات این طرح را رصد كرده و نسبت به رفع مشكلات احتمالی بوجود آمده در روند اجرایی این طرح اهتمام ویژه ای دارند.

مدیركل تامین اجتماعی سیستان وبلوچستان تصریح كرد: با توجه به اهمیت ویژه این طرح برای بهبود اجرای سرویس های ارائه شده سازمان از ابتدای شروع طرح اقدام به برگزاری دوره های آموزشی جهت همكاران اجرایی در ادارات كل و شعب استان ها از طریق ویدیو كنفرانس كرده است.

او با بیان اینكه اجرای این طرح در سطح ملی با توجه به حجم سرویس های ارائه شده قابل تحسین است ادامه داد: در ابتدای اجرای طرح با مشكلات و چالش هایی روبرو بودیم ولی به مرور زمان با اجرای برنامه های مدون و رصد روزانه مشكلات توسط تیم اجرایی در ادارات كل و ستاد اجرایی مركز طبق آمارهای موجود از ابتدای اسفندماه شاهد رشد چشمگیر استقبال مخاطبان سازمان از این طرح هستیم .

ابراهیمی تصریح كرد: تلاش شبانه روزی تیم اجرایی ستاد مركز كه با سعه صدر و در كوتاه ترین زمان ممكن نسبت به رفع مشكلات اعلامی از سوی ادارات كل اقدام نمودند قابل ستایش و تقدیر است.
   تاریخ: ۱۱:۳۰ - ۲۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۷