دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

هدیه سالگرد پیروزی انقلاب به جامعه هدف بهزیستی بهارستان؛ 1700 بسته كمك معیشتی بین مددجویان توزیع می شود
 
گروه استان ها - رییس بهزیستی شهرستان بهارستان از توزیع 1700 بسته كمك معیشتی و اهدای 150 كارت هدیه به ارزش 1 میلیون 400 هزار تومان به جامعه هدف بهزیستی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
هدیه سالگرد پیروزی انقلاب به جامعه هدف بهزیستی بهارستان؛ 1700 بسته كمك معیشتی بین مددجویان توزیع می شود
گروه استان ها - رییس بهزیستی شهرستان بهارستان از توزیع 1700 بسته كمك معیشتی و اهدای 150 كارت هدیه به ارزش 1 میلیون 400 هزار تومان به جامعه هدف بهزیستی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، فرجعلی خزایی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره تعداد قابل توجه افراد تحت پوشش در شهرستان بهارستان اظهار داشت: 1540 زن سرپرست خانواده از بهزیستی بهارستان مستمری دریافت می كنند و 300 زن سرپرست خانواده نیز در نوبت دریافت مستمری قرار دارند.

وی افزود: 36 خانواده دارای فرزندان سه قلو در بهارستان شناسایی شدند و 6 هزار و 800 خانواده نیز تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و 1500 خانواده در زمینه توانبخشی از خدمات بهزیستی بهره می برند.

رییس بهزیستی بهارستان با تاكید بر برون سپاری خدمات بهزیستی تصریح كرد: طرح راه اندازی مراكز مثبت زندگی در بهارستان آغاز شده كه 15 سهمیه به صورت محله محور در نقاط مختلف بهارستان جهت ایجاد مراكز مثبت در دستور كار قرار دارد.

15000 واحد مسكونی احداث و در اختیار مددجویان بهزیستی قرار گرفت
گروه جهادی پزشكان در بهارستان؛ 120 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی معاینه شدند
1000پرونده جدید ویژه معلولان و مصدومان در بهزیستی قم تشكیل شد
خزایی در ادامه ابراز كرد: در مراكز مثبت زندگی شناسایی افراد نیازمند به خدمات بهزیستی، معلولان و زنان سرپرست خانواده و همچنین اعزام كارشناس و سایر خدمات انجام می شود و در این راستا 15 مركز خدمات بهزیستی در محلات كم برخوردار راه اندازی می شود.

وی به ارتقاء سطح اورژانس اجتماعی شهرستان بهارستان از سه به دو اشاره كرد و گفت: همسر آزاری و كودك آزاری بیشترین آمار تماس با اورژانس اجتماعی در شهرستان است لذا باتوجه به تغییر سطح خدمات رسانی از این پس فعالیت مركز اورژانش اجتماعی بهارستان شبانه روزی می شود.

رییس بهزیستی شهرستان بهارستان با بیان اینكه در آینده نزدیك تمامی خدمات بهزیستی به بخش خصوصی واگذار می شود، ادامه داد: متقاضیان فعالیت در حوزه بهزیستی می توانند برای راه اندازی خانه سلامت، خانه امن، مراكز نگهداری سالمندان و معلولان در جهت كاهش آسیب های اجتماعی درخواست دهند كه از نظر اقتصادی نیز برای متقاضیان به صرفه خواهد بود.

خزایی در ادامه به معرفی جامعه هدف بهزیستی برای دریافت 9 میلیارد و 380 میلیون تسهیلات به بانك های عامل اشاره كرد و افزود: برای 380 معلول در حوزه اشتغال و بیمه خویش فرمایی به مدت 5 سال و برای 702 نفر بیمه تامین اجتماعی پرداخت می شود.

رئیس بهزیستی شهرستان بهارستان در پایان به توزیع 1700 بسته در قالب كمك های مومنانه به جامعه هدف بهزیستی اشاره و خاطرنشان كرد: 150 كارت هدیه به ارزش 1 میلیون 400 هزار تومان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خانواده های نیازمند بهزیستی اهدا می شود.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۲۳:۱۱ - ۱۲/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۸