دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

جزئیات طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان كشور
 
سرپرست دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم با اشاره به جزئیات طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان كشور گفت: این برنامه تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت.
جزئیات طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان كشور سرپرست دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم با اشاره به جزئیات طرح نوروزی بهداشت روان دانشجویان كشور گفت: این برنامه تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت.

مجید صفاری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات طرح نوروز كرونایی گفت: این طرح از 25 اسفند 99 آغاز شده و تا 20 فروردین 1400 ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح هر روز یك مركز مشاوره دانشجویی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در سراسر كشور، یك برنامه با مدت زمان دو ساعت (ساعت 17 الی 19) كه شامل یك سخنرانی، طنز، كمدی و برنامه های هنری می شود را با هدف كاهش استرس و افزایش سلامت و امید دانشجویان اجرا می كند.

سرپرست دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم گفت: در این برنامه دانشجویان عضو كانون همیاران سلامت روان نیز با دانشگاه ها همكاری می كنند.

وی ادامه داد: این برنامه در فضای مجازی پخش می شود.

وی درباره اینكه آیا در ایام تعطیلات نوروز ارائه مشاوره دانشجویی توسط مراكز مشاوره دانشجویی پیش بینی شده است یا خیر، گفت: با توجه به برنامه مراكز مشاوره دانشجویی دانشگاه ها ارائه مشاوره دانشجویی در ایام تعطیلات نوروز نیز برقرار است كه راه های ارتباطی دانشجویان و استفاده از این خدمات توسط دانشگاه ها اعلام می شود.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۹:۵۵ - ۰۳/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۰