دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

طرح همیار مادر و كودك در گیلان به اجرا درآمد
 
رشت - ایرنا - همزمان با نخستین روز گرامیداشت دهه مبارك فجر طرح كشوری همیار مادر و كودك توسط بهزیستی استان گیلان به اجرا درآمد.
طرح همیار مادر و كودك در گیلان به اجرا درآمد رشت - ایرنا - همزمان با نخستین روز گرامیداشت دهه مبارك فجر طرح كشوری همیار مادر و كودك توسط بهزیستی استان گیلان به اجرا درآمد.

مدیركل بهزیستی استان گیلان روز یكشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: طرح همیار مادر و كودك ویژه مادران باردار با هدف توانمندسازی مادران باردار در حیطه های نقش مادرانه، تشكیل گروه های همیاری مادر و كودك از اهداف اجرای این طرح است.

دكتر حسین نحوی نژاد اظهار داشت: طرح همیار مادر و كودك در سه مرحله برای مادران باردار شامل دوران بارداری، یك سالگی و سه سالگی فرزند برگزار می شود.

وی مكان اجرای طرح همیار مادر و كودك را در شهرستان رشت عنوان و خاطرنشان كرد: جلسات آموزشی برای مادران در هر مرحله 10 جلسه در فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان كرد: بهزیستی گیلان با كمك مراكز بهداشت استان با توجه به در اختیار بودن شماره های تلفن مادران باردار "در مراكز بهداشت" نسبت به فراخوان مادران برای شركت در این طرح اقدام می كند.

دكتر نحوی نژاد در ادامه با تبریك گرامیداشت دهه مبارك فجر با بیان اینكه در دهه فجر 149 طرح اشتغالزایی در استان به بهره برداری می رسد، اضافه كرد: 304 واحد مسكونی نیز به مددجویان تحویل داده می شود.

مدیركل بهزیستی گیلان بیان داشت: افتتاح مركز مراقبتی و توانبخشی شبانه روزی روناك در رشت، مراكز مشاوره ای نسیم آرامش در رشت و مهرآوا در لاهیجان و افتتاح برنامه كارزار اعتیاد در لاهیجان در راستای پیشگیری از اعتیاد از جمله دیگر برنامه های دهه فجر بهزیستی است.

برچسب ها
- رشت
- گیلان
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۵:۱۵ - ۱۲/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۱