دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

كتابخانه مركزی دانشگاه با توجه به نقطه نظرهای اعضای هیات علمی و دانشجویان، ارتقاء می یابد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

كتابخانه مركزی دانشگاه با توجه به نقطه نظرهای اعضای هیات علمی و دانشجویان، ارتقاء می یابد

رئیس كتابخانه مركزی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام كرد كه برای سال جدید، با استفاده از نقطه نظرهای اعضای هیات علمی و دانشجویان، منابع كتابخانه و روش های استفاده از آنها ارتقاء می یابد.

دكتر طلیعه ظریفیان در گفت وگو با خبرنگار وبدای دانشگاه، ضمن عرض تبریك به مناسبت آغاز سال نو و دعای خیر برای همه دانشگاهیان، افزود: پس از رایزنی با مدیران محترم گروه های آموزشی، كتب مرجع مورد نیاز گروه ها فهرست شده و با موجودی كتابخانه تطبیق داده شد، كه امیدوارم با حمایت رئیس محترم دانشگاه و معاون محترم تحقیقات، امكانات لازم جهت خریداری منابع فراهم شود.

وی تصریح كرد: همانند سال گذشته كه كتابخانه مركزی ارتباط مستمر و مداومی با نماینده انجمن صنفی دانشجویان دانشگاه داشت، برای سال جدید نیز برگزاری جلساتی با دانشجویان عزیز را به عنوان یك گروه از مهمترین كاربران منابع كتابخانه، در برنامه كاری داریم تا با استفاده از نقطه نظرهای دانشجویان، چالشهای آنان در استفاده از منابع، مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس كتابخانه مركزی دانشگاه، همچنین اظهار داشت: در نظر داریم تا با توجه به استقبال گسترده از منابع الكترونیك در سال گذشته (طبق آمار مستند)، این منابع با توجه به زمینه موضوعی دانشگاه ارتقا یابد. ضمن آنكه در صورت استمرار شرایط موجود كرونایی، برنامه های كافه كتاب را به صورت مجازی برگزار كنیم.

دكتر ظریفیان افزود: احتمالا نمایشگاه كتاب امسال هم به صورت مجازی برگزار خواهد شد، كه درصورت موافقت معاون محترم تحقیقات دانشگاه، برنامهریزی جهت حضور در نمایشگاه مجازی در دستور كار قرار دارد.

وی با اشاره به اینكه سالن كتابخانه مركزی از 14 فروردین ماه جاری طبق روال گذشته از 8 صبح تا 19 فعال خواهد بود، گفت: با توجه به ماموریت اصلی كتابخانه مركزی مبنی بر تامین منابع اعم از منابع فیزیكی و دیجیتال، حفظ و صیانت از منابع فیزیكی و دیجیتال كتابخانه مركزی و كتابخانههای تابعه و تأمین فضای مناسب جهت مطالعه، این اهداف در برنامه عملیاتی سال جدید كتابخانه مركزی قرار گرفته است.

وی ضمن قدردانی از حمایتهای ریاست محترم دانشگاه و معاون محترم تحقیقات، افزود: كتابخانه مركزی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تمام تلاش خود را مانند سال گذشته به كار می بندد تا از فضا و امكانات كتابخانه مركزی با توجه به بضاعت موجود استفاده بهینه كند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۲:۵۵ - ۰۸/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۷