دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

1827 دز واكسن كرونا به مددجویان بهزیستی استان تهران تزریق شد
 
تهران- ایرنا- معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: یك هزار و 827 دز واكسن كرونا به مددجویان و پرسنل تعدادی از مراكز شبانه روزی سالمندی در استان تهران تزریق شد.
1827 دوز واكسن كرونا به مددجویان بهزیستی استان تهران تزریق شد تهران- ایرنا- معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: یك هزار و 827 دوز واكسن كرونا به مددجویان و پرسنل تعدادی از مراكز شبانه روزی سالمندی در استان تهران تزریق شد.

سید احمد خادم روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد یك هزار و 663 دوز واكسن مربوط به آسایشگاه كهریزك است و مرحله دوم تزریق واكسن در طی هفته جاری در این آسایشگاه انجام می شود.

وی ادامه داد: اكنون به مددجویان در سه مركز سالمندان در شهرستان های شهریار، رباط كریم و قدس واكسن در حال تزریق است.

وی افزود: با همكاری دانشگاه های علوم پزشكی تهران، ایران و شهید بهشتی تا پایان فروردین ماه به تمامی مددجویان در مراكز نگهداری شبانه روزی واكسن تزریق می شود.

به گفته معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران، 154 مراكز نگهداری شبانه روزی با بیش از 10 هزار و 652 مددجو در استان وجود دارد.

وی با بیان اینكه همچنان محدودیت های ملاقات با مددجویان در مراكز نگهداری شبانه روزی وجود دارد گفت: این امر برای جلوگیری از شیوع كرونا و حفظ جان مددجویان است.

خادم ادامه داد: تنها ملاقات هایی كه ضرورت داشته باشد آن هم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صورت می گیرد در غیر این صورت از خانواده ها درخواست می كنیم برای دیدار سالمندان به این مراكز مراجعه نكنند.

وی از ایجاد ملاقات های تصویری در فضای مجازی خبر داد و گفت: كاركنان مراكز نگهداری این امكان را برای خانواده ها و مددجویان فراهم می كنند تا در هر زمانی كه مددجویان بخواهند بتوانند به صورت مجازی ملاقات كنند.

این مقام مسئول خاطر نشان كرد: همچنین ضدعفونی كردن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی با شدت بیشتری در مراكز نگهداری شبانه روزی در حال انجام است و جای نگرانی برای خانواده ها وجود ندارد.

برچسب ها
- شهر تهران
- كهریزك
- اداره كل بهزیستی استان تهران
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۰۳ - ۰۸/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۴۷