دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

حمایت از یك هزار پایان نامه ارشد و دكتری در حوزه علوم شناختی
 
معاونت علمی و فناوری با هدف ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی، از حدود یك هزار پایان نامه كارشناسی ارشد و دكتری در حوزه علوم شناختی حمایت كرده است.


به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی میزان حمایت تشویقی از پایان نامه های دوره های كارشناسی ارشد و دكتری را افزایش داد.

این اقدام در راستای اهداف و سیاست ها تعیین شده برای ارتقای دانش علوم و فناوری های شناختی در سال جدید افزایش یافت. بر اساس سیاست های تعیین شده این ستاد، در سال گذشته یكصد و بیست پایان نامه دوره كارشناسی ارشد و رساله دكتری تحت حمایت های تشویقی ستاد قرار گرفتند.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری با هدف ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی، گسترش فعالیت های پژوهشی و جذب جوانان علاقمند به تحصیل و فعالیت در حوزه علوم شناختی، تاكنون از حدود یك هزار پایان نامه كارشناسی ارشد و دكتری در حوزه علوم شناختی حمایت كرده است.

دانشجویان علاقه مند به فعالیت در حوزه های علوم شناختی از بیش از 50 مركز علمی و دانشگاهی موفق شدند با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی حدود یك هزار پایان نامه های تحصیلات تكمیلی در رشته های زبان شناسی شناختی، روانشناسی شناختی، توانبخشی شناختی، آموزش و پرورش شناختی، نگاشت مغز، مدل سازی، هوش مصنوعی، رباتیك شناختی، فناوری شناختی، علوم اعصاب شناختی و نیز شناخت اجتماعی را ارائه و از آن دفاع كنند.

حمایت های تشویقی ستاد از پایان نامه های علوم و فناوری های شناختی در سه سطح پایان نامه های كارآفرین یا پایان نامه هایی كه گروه محققان آن علاوه بر دستیابی به دستاورد های دانشگاهی تحقیق، یك شركت دانش بنیان برای تجاری سازی نتایج پایان نامه تاسیس كرده باشند و پایان نامه های كاربردی و یا تحقیقات پایه كه در آن ثبت داده های ارزشمند صورت گیرد و نیز پایان نامه هایی با برخورداری از دستاورد جدید علمی، انجام می شود.

بیشتر بخوانید

- مخاطرات كم آبی با بهره برداری های فناورانه كاهش می یابد
   تاریخ: ۱۴:۵۰ - ۰۷/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۵۱