دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

پویشی برای كمك به زندگی بهتر معلولان
 
مدیركل بهزیستی خراسان جنوبی اظهار كرد: از هم استانی ها درخواست داریم تا به پویش «من حامی بهزیستی هستم» بپیوندند و بهزیستی و مراكز غیردولتی تحت نظارت را جهت تهیه بسته های غذایی و ارزاق ضروری خانواده های نیازمند تحت پوشش و مراكز نگهداری معلولان و فرزندان كه با مشكلات مالی مواجه هستند را یاری كنند ...
پویشی برای كمك به زندگی بهتر معلولان علی عرب نژاد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینكه در روز برات سال گذشته 162 میلیون تومان كمك های مردمی جمع آوری شد، گفت: از مردم نوع دوست و خیر استان می خواهیم تا به پویش «من حامی بهزیستی هستم» بپیوندند و در راستای تهیه بسته های غذایی، البسه و لوازم ضروری زندگی نیازمندان تحت حمایت بهزیستی كمك كنند.

وی در خصوص كمك های جمع آوری شده در روز برات سال 1399 به نفع مراكز و موسسات غیر انتفاعی تحت نظارت بهزیستی اظهار كرد: مردم خراسان جنوبی در روز برات مشاركت هایی به نفع بهزیستی استان داشتند و كمك های خیرخواهانه خود را در این روز به موسسات و مراكز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی استان برای شادی روح امواتشان اهدا كردند.

مدیركل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به جمع آوری 162 میلیون تومان كمك مردمی در روز برات بیان كرد: باعنایت به لغو مراسم حضوری در مزار اموات و درگذشتگان در روز برات امسال نیز همچون سال گذشته بدلیل پایدار بودن شرایط كرونایی، مردم استان رغبت بیشتری به كمك های نقدی به مراكز تحت پوشش بهزیستی نشان دادند و 54 میلیون تومان كمك نقدی و 108 میلیون تومان كمك غیرنقدی به مؤسسات و مراكز تحت پوشش بهزیستی استان اهدا كردند.

وی بیان كرد: حدود 80 درصد كمك های نقدی و بیش از 50 درصد كمك های غیر نقدی جمع آوری شده در روز برات نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و بیشترین كمك های جمع آوری شده در روز برات مربوط به شهرستان بیرجند است.

عرب نژاد اظهار كرد: از هم استانی ها درخواست داریم تا به پویش «من حامی بهزیستی هستم» بپیوندند و بهزیستی و مراكز غیردولتی تحت نظارت را جهت تهیه بسته های غذایی و ارزاق ضروری خانواده های نیازمند تحت پوشش و مراكز نگهداری معلولان و فرزندان كه با مشكلات مالی مواجه هستند را یاری كنند تا بتوانیم خدمات بهتری به جامعه هدف ارائه كنیم.

وی با اشاره به اینكه كمك های جمع آوری شده در روز برات برای كمك به خانواده های تحت پوشش بهزیستی هزینه می شود، افزود: مراكز بهزیستی و مؤسستات خیریه استان كمك های جمع آوری شده در روز برات را برای تهیه بسته های غذایی، پوشاك، ارزاق، پك بهداشتی و مواد ضدعفونی كننده هزینه می كنند.

مدیركل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینكه 120 هزار نفر از خدمات بهزیستی استفاده می كنند و 26 هزار نفر نیز تحت پوشش بهزیستی استان هستند، تصریح كرد: كمك های جمع آوری شده در روز برات امسال جهت مراكز نگهداری معلولان جسمی حركتی، ذهنی و اعصاب و روان، نگهداری فرزندان دختر و پسر بی سرپرست و بدسرپرست كه نگهداری آن ها به بهزیستی واگذار شده و همچنین معلولان سرپرست و زنان سرپرست خانوار نیازمند و رسیدگی به وضعیت معیشتی آنان با نظارت بهزیستی هزینه می شود.

عرب نژاد گفت: از مردم نوع دوست و خیر خراسان جنوبی درخواست داریم تا با توجه به مسائل پیش آمده و لزوم عدم مراجعه ی حضوری مردم به موسسات و مراكز جهت تحویل كمك های نقدی و غیر نقدی خود را به صورت غیرحضوری از خانه به شماره حساب 4180034541947696 بانك مركزی و شماره كارت بانك مركزی 6367957079939448 برای تهیه اقلام ضروری مراكز و توانخواهان نیازمند جامعه هدف بهزیستی واریز كنند.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۲:۵۴ - ۰۸/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۵