دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

500 واحد مسكونی مددجویان استان بوشهر تحویل می شود
 
گروه استان ها- مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به آغاز ساخت 1500 واحد مسكونی ویژه مددجویان این نهاد گفت: 500 واحد آن تا تیرماه امسال تكمیل و تحویل نیازمندان تحت پوشش كمیته امداد استان بوشهر می شود.
500 واحد مسكونی مددجویان استان بوشهر تحویل می شود
گروه استان ها- مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به آغاز ساخت 1500 واحد مسكونی ویژه مددجویان این نهاد گفت: 500 واحد آن تا تیرماه امسال تكمیل و تحویل نیازمندان تحت پوشش كمیته امداد استان بوشهر می شود. - اخبار استانها -
احمد لطفی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر اجرا طرح حمایت از كودكان بی سرپرست و بد سرپرست خبر داد و اظهار داشت: با انعقاد تفاهم نامه كمیته امداد و سپاه پاسداران برای زیرپوشش قرار دادن كودكان ایتام و محسنین با دعوت خیران قرار است 10 هزار نفر از كودكان بی سرپرست و بد سرپرست مورد حمایت ویژه قرار بگیرند.

وی، از تشكیل دبیرخانه طرح اكرام ایتام و محسنین در بوشهر خبر داد و بیان كرد: این طرح تا پایان ماه مبارك رمضان ادامه دارد و مردم خیر و نیكوكار استان بوشهر در این طرح مشاركت می كنند.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان خبر داد و تصریح كرد: در آستانه ماه مبارك رمضان حداقل 50 درصد مردم نیازمند و تحت پوشش بسته معیشتی دریافت می كنند و 20 هزار بسته قبل از ماه مبارك رمضان در اختیار مددجویان استان بوشهر قرار می گیرد.

لطفی، با بیان اینكه در اسفند ماه 1500 بسته معیشتی و غذایی در اختیار مددجویان قرار گرفت خاطر نشان كرد: در جشن نیكوكاری در آستانه سال جدید و نوروز مردم نیكوكار بیش از 14 میلیارد تومان كمك كردند كه در بخش كالایی و نقدی میان نیازمندان توزیع شد.

وی، با اشاره به تامین سرپناه مددجویان كمیته امداد استان بوشهر تصریح كرد: در سال های اخیر 3 هزار واحد مسكونی برای نیازمندان با همكاری خیران و نهادها و دستگاه های اجرایی ساخته و تحویل شده است.

اعزام 350 فعال جهادی برای كمك به مددجویان در مناطق آسیب دیده سی سخت و فاریاب
پرداخت مستمری مددجویان با افزایش بیش از 25 درصدی از فروردین
جزئیات تحویل 4400 واحد مسكونی به مددجویان كمیته امداد / بختیاری: واگذاری مسكن به مددجویان ادامه دارد
مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از تحویل 700 واحد مسكونی مددجویی با همكاری سپاه پاسداران استان بوشهر خبر داد و بیان كرد: بر اساس انعقاد تفاهم نامه 1500 واحد واحد مسكونی برای نیازمندان استان بوشهر امسال ساخته می شود.

لطفی با اشاره به اینكه 500 واحد مسكونی آن تا تیرماه امسال تحویل مددجویان می شود گفت: این واحدهای مسكونی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان بوشهر ساخته می شود.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۲:۰۲ - ۰۸/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۷