دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

توجه ویژه به بحث آموزش زوجین
 
فرماندار مركز لرستان با اشاره به رشد میزان طلاق در چند سال اخیر، بر خرم آباد بر توجه ویژه به بحث آموزش زوجین تأكید كرد.
توجه ویژه به بحث آموزش زوجین جعفر طولابی در گفت وگو با ایسنا با تأكید بر اینكه دشمن ضمن هدف قرار دادن جوانان در حوزه های مختلف تلاش های زیادی در این راستا داشته، افزود: وظیفه داریم كه توجه ویژه به امور جوانان برای آسیب شناسی و دفع این توطئه ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: دستگاه های فرهنگی ازجمله آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه ها و سایر ارگان ها و نهادهای حمایتی در حوزه مسائل فرهنگی باید اقدامات لازم را با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تهدیدات فرهنگی اجتماعی انجام و گزارش آن را ارائه كنند.

طولابی با تأكید بر توسعه امكانات ویژه جوانان در همه بخش ها، افزود: شرایط به گونه ای است كه باید از هیچ تلاشی برای جوانان دریغ نكنیم و تهدیدها به فرصت تبدیل شود.

فرماندار مركز لرستان با اشاره به مشكلات جوانان برای ازدواج، تأكید كرد: با توجه به شرایط، تسهیلات ازدواج می تواند كارگشا باشد و انتظار می رود بانك های عامل در این راستا همكاری خوبی داشته باشند.

وی در ادامه گفت: میزان طلاق در سال های اخیر نسبت به گذشته های نه چندان دور رشد داشته و همین نشان می دهد كه باید توجه ویژه ای به بحث آموزش زوجین شود.

طولابی بیان كرد: نقش خانواده در همه زمینه ها به ویژه بحث ازدواج و طلاق و آینده فرزندان خیلی مهم است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۸:۵۸ - ۱۳/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۳