دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

مشكلات جانبازان باید در كوتاه ترین زمان برطرف شود
 
تهران - ایرنا - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در آسایشگاه جانبازان ثارالله گفت : همه ما وظیفه داریم برای راحتی و آسایش جانبازان تلاش كنیم و اگر مشكلاتی وجود دارد باید در كوتاه ترین زمان برطرف شود.
مشكلات جانبازان باید در كوتاه ترین زمان برطرف شود تهران - ایرنا - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در آسایشگاه جانبازان ثارالله گفت : همه ما وظیفه داریم برای راحتی و آسایش جانبازان تلاش كنیم و اگر مشكلاتی وجود دارد باید در كوتاه ترین زمان برطرف شود.

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا ، محمد غفوری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امروز با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارالله(ع) با جانبازان این مركز دیدار و گفت و گو كردند.

غفوری در این دیدار ضمن تبریك عید نوروز و ولادت حضرت ولیعصر(عج) گفت: امیدوارم همه ما بتوانیم با خدمت صادقانه و صیانت از آرمان های شهدا قدردان ازخودگذشتگی خانواده های معظم شهدا و جانبازان باشیم.

وی با بیان اینكه جانبازان سرمایه های ناتمام نظام هستند، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم برای آسایش این عزیزان تلاش كنیم و اگر مشكلاتی وجود دارد باید در كوتاه ترین زمان برطرف شود.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: جانبازان با رشادت و فداكاری در برابر دشمنان ایستادگی كرده و از خاك كشور و ارزش های انقلاب پاسداری كردند و اكنون ما هر چه به ایثارگران خدمت كنیم در برابر عظمت كار آنان ناچیز است.

مركز توانبخشی جانبازان ثارالله محل نگهداری جانبازان قطع نخاع از ناحیه گردن و كمر،هشت سال دفاع مقدس می باشد در سال 1360 بر اساس نیاز تاسیس شد و در این مركز خدمات درمانی، پرستاری، فیزوتراپی و تحصیلی به این عزیزان ارایه می گردد.

در سال های جنگ تحمیلی تعداد جانبازان بستری در این مركز به حدود یكصد نفر می رسید كه به مرور زمان وارد جامعه، دانشگاه و با تشكیل خانواده از این مركز جدا شدند.

درضمن تعدادی هم براثر جراحات ناشی از جنگ به درجه رفیع شهادت رسیدند. در حال حاضر دهها جانباز ( حدود 35 نفر ) در این مركز به صورت دائم و موقت بستری می باشند.روزهای ملاقات از این مركز هر روز به غیر از روز های تعطیل از 10 صبح الی 12 ظهر می باشد.

برچسب ها
- بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران
- مجلس یازدهم
- جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۵:۱۳ - ۱۱/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۴