دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

50 درصد سالمندان در مراكز نگهداری واكسینه شدند/ انتقاد بهزیستی از كُندی واكسیناسیون
 
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور با انتقاد از كُندی واكسیناسیون مددجویان بهزیستی در مراكز نگهداری، گفت: امروز مكاتبه ای با وزارت بهداشت انجام خواهد شد و امیدواریم در رابطه با واكسن مددجویان از سوی مسئولان وزارت بهداشت تسریع صورت بگیرد.
50 درصد سالمندان در مراكز نگهداری واكسینه شدند/ انتقاد بهزیستی از كُندی واكسیناسیون
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور با انتقاد از كُندی واكسیناسیون مددجویان بهزیستی در مراكز نگهداری، گفت: امروز مكاتبه ای با وزارت بهداشت انجام خواهد شد و امیدواریم در رابطه با واكسن مددجویان از سوی مسئولان وزارت بهداشت تسریع صورت بگیرد. - اخبار اجتماعی -
محمد نفریه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره آخرین وضعیت واكسیناسیون سالمندان و معلولان در مراكز نگهداری و توانبخشی اظهار كرد: فرایند واكسیناسیون سالمندان از سال گذشته آغاز شده است و هم اكنون 50 درصد از سالمندان در مراكز نگهداری دوز اول واكسن خود را دریافت كرده اند.

وی تصریح كرد: همچنین در برخی از مراكز نگهداری سالمندان در استان های مختلف با گذشت 4 هفته از تزریق دوز اول واكسن، فرایند تزریق دوز دوم واكسن آغاز شده است و پیش بینی می شود تا پایان فروردین ماه واكسیناسیون سالمندان در مراكز به پایان برسد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور با اشاره به اینكه متأسفانه فرایند واكسیناسیون سالمندان، معلولان به كُندی انجام می شود، گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی كرونا قرار بود سالمندان، جانبازان ، معلولان و پرسنل مراكز نگهداری در كنار كادر درمان به عنوان الویت های دریافت واكسن قرار بگیرند كه این كار با كُندی صورت گرفته است.

نفریه ادامه داد: 78 هزار سالمند و معلول با معلولیت های مختلف به همراه پرنسل شان باید واكسن دریافت كنند كه در مرحله اول از سال گذشته قرار بود 20 هزار واكسن در اختیار سازمان بهزیستی قرار بگیرد كه متأسفانه این تعداد واكسن نیز هنوز در اختیار بهزیستی قرار داده نشده است.

وی گفت: با توجه به اینكه واكسیناسیون مددجویان سازمان بهزیستی در مراكز با كُندی صورت می گیرد امروز مكاتبه ای با وزارت بهداشت انجام خواهد شد و امیدواریم در رابطه با واكسن مددجویان از سوی مسئولان وزارت بهداشت تسریع صورت بگیرد.

اختصاص 11 میلیارد تومان برای تأمین باتری سمعك ناشنوایان تحت پوشش بهزیستی
ابلاغ دستورالعمل عمومی پیشگیری و كنترل كرونا در تعطیلات نوروزی مراكز بهزیستی
مقاومت دولت در اجرای مصوبه مجلس در افزایش 50 درصدی مستمری مددجویان كمیته امداد و بهزیستی
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۰۹:۱۳ - ۱۴/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۳