دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

بهره مندی 23 هزار نفر از خدمات مشاوره تلفنی 1480
 
مدیركل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تا كنون 23 هزار و 50 نفر از خدمات مركز مشاوره بهزیستی خراسان جنوبی بهره مند شده اند.


عرب نژاد مدیركل بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در مركز مشاوره بهزیستی (تلفن 1480) انواع خدمات مشاوره ای در هر نقطه ای از استان برای همشهریان فراهم شده است.

او افزود: خدمات مشاوره ای بهزیستی شامل مشاوره خانواده، تربیت فرزند، مباحث حقوقی، مسائل خانوادگی و حل مشكلات والدین با فرزاندان است.

عرب زاده تصریح كرد: شروع كاری مراكز مشاوره ای قبلا از ساعت 8 صبح تا 8 شب بوده كه با توجه به شرایط كرونا تا ساعت 12 شب خدمات ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

- بیش از 7 هزار نفر از خدمات مشاوره تلفنی 1480 بهره مند شده اند مدیركل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به بهره مندی 23 هزار و 50 نفر از خدمات مشاوره ای ادامه داد: تا كنون 2 میلیارد و 344 میلیون ریال صرف این نوع خدمات همگانی شده است.

تشكیل 353 پرونده در سامانه طلاق

عرب نژاد مدیركل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: سامانه طلاق یا تصمیم امسال با هدف كنترل و كاهش طلاق از ده مهر ماه شروع به كار كرده است.

او افزود: زوجین با ورود به سامانه و ثبت اطلاعات خود در صورتی كه به این نتیجه رسیدند كه ادامه مسیر زندگی برایشان امكان پذیر نیست به دادگستری معرفی می شوند.

عرب نژاد اظهار كرد: از ده مهرماه تا كنون 353 پرونده در سامانه طلاق تشكیل شده و 260 میلیون ریال برای این سامانه هزینه شده است.

مدیركل بهزیستی خراسان جنوبی تصریح كرد: افراد در سامانه طلاق نوع اختلافشان را عنوان می كنند و ظرف 24 ساعت بر اساس نوع مشكل خود مشاوره دریافت می كنند و همچنین جلسات آموزشی برای زوجین تعریف می شود.
   تاریخ: ۰۸:۰۲ - ۱۳/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۴