دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

همتی از جنس جهاد آموزشی/ بانوی خراسانی سرمایه اش را برای مدرسه سازی پای كار آورد
 
گروه استان ها ــ شهرستان خواف در زمره شهرستان های مرزی استان خراسان رضوی است كه جمعیت دانش آموز زیادی را نیز در خود جای داده و با این حال از ضعف های زیرساختی در حوزه آموزش و پرورش رنج می برد اما خیران پای كار آمده اند...
همتی از جنس جهاد آموزشی/ بانوی خراسانی سرمایه اش را برای مدرسه سازی پای كار آورد
گروه استان ها ــ شهرستان خواف در زمره شهرستان های مرزی استان خراسان رضوی است كه جمعیت دانش آموز زیادی را نیز در خود جای داده و با این حال از ضعف های زیرساختی در حوزه آموزش و پرورش رنج می برد اما خیران پای كار آمده اند... - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از خواف، یكی از رویكردهای اصلی كه در سال های اخیر خیرین را متوجه خود كرده است مدرسه سازی در مناطق محروم است.

شهرستان خواف در زمره شهرستان های مرزی استان خراسان رضوی است كه جمعیت دانش آموز زیادی را نیز در خود جای داده و با این حال از ضعف های زیرساختی در حوزه آموزش و پرورش رنج می برد.

همت بالای خیرین در این منطقه اما در سال های اخیر سبب شده تا اندكی از غبار محرومیت در این منطقه از نظر آموزشی كاسته شود.

3وعده مهم مدیركل بهزیستی خراسان رضوی به دستفروش مشهدی چه بود؟
شرایط تدریس معلمان در مدارس خارج از كشور+ واریز حقوق به صورت ریالی
فعالیت مدارس در استان البرز به صورت مجازی بر قرار است
ماهرخ بخشی یكی از همین خیران نیك اندیش و عاقبت اندیشی است كه با وجود سن و سال بالایی كه دارد اما انگیزه فراوانی برای گسترش حوزه تعلیم و تربیت به ویژه در مناطق محروم دارد.

بخشی اینك موفق شده مدرسه ای 3 كلاسه در روستای محروم مژن آباد شهرستان خواف برای سوادآموزی بیشتر دایر كند و با حضور معاون نوسازی مدارس كشور این مدرسه نیز افتتاح شد.

خانم بخشی نیتش را خیرخواهانه معرفی می كند و البته از رسانه نیز گریزان است و معتقد است ثمره كارش را باید در تعلیم و تربیت فرزندانش ببیند.

منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۰۹:۴۷ - ۱۷/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۶