دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

آخرین وضعیت كودكِ آزاردیده با تسبیح
 
معاون امور اجتماعی اداره كل بهزیستی استان همدان با بیان اینكه هفته گذشته كودك آسیب دیده با تسبیح، به یكی از خانه های امن استان منتقل شد، اعلام كرد: در حال حاضر كودك آزاردیده ملایری از خانه امن ترخیص شده است.
كودك آزاری با تسبیح به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، زهره بختیاری معاون امور اجتماعی اداره كل بهزیستی استان همدان در توضیح این خبر اظهار كرد: این كودك به همراه مادر و دو خواهر 5 و 6 ساله خود روز سه شنبه هفته گذشته به خانه امن بهزیستی استان همدان منتقل و در آنجا پذیرش شدند اما یك روز بعد به علت بی قراری مادر، با دستور قاضی پرونده از خانه امن مرخص شدند.

او با بیان اینكه در حال حاضر وضعیت كودك خوب است، مطرح كرد: طبق اظهارات خانواده و سایر بستگان قصدی مبنی بر كودك آزاری نبوده و می خواستند شوخی كنند.

وی با بیان اینكه به نظر می رسد علت این مسئله ناآگاهی و مشكلات فرهنگی بوده است، خاطرنشان كرد: تیم تخصصی اورژانس اجتماعی برنامه آموزش و آگاه سازی این خانواده را از امروز تا زمان مورد نیاز آغاز كرده است.

هفته گذشته تصویری از یك كودك ملایری در شبكه های اجتماعی پخش شد كه در آن عموی كودك با تسبیح، برادرزاده خردسال خود را با وجود گریه كردن كودك، مورد اذیت و آزار قرار می داد. با پیگیری صورت گرفته فرد خاطی توسط نیروی انتظامی و با دستور مقام قضایی بازداشت شد كه پس از بازداشت نیز انگیزه خود را تفریح و سرگرمی عنوان كرد.
منبع خبر:
همشهری
   تاریخ: ۰۹:۴۵ - ۱۳/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۵