دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

167 محكومین جرائم غیرعمد در زندان های استان یزد چشم انتظار یاری مردم و خیران هستند
 
گروه استان ها- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با بیان اینكه هم اكنون 167 مددجو جرائم غیرعمد در زندان های استان یزد به سر می برند از پخش برنامه تلوزیونی ماه مهربانی با هدف فرهنگ سازی جهت جلوگیری از ورود افراد به زندان خبر داد.
167 محكومین جرائم غیرعمد در زندان های استان یزد چشم انتظار یاری مردم و خیران هستند
گروه استان ها- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با بیان اینكه هم اكنون 167 مددجو جرائم غیرعمد در زندان های استان یزد به سر می برند از پخش برنامه تلوزیونی ماه مهربانی با هدف فرهنگ سازی جهت جلوگیری از ورود افراد به زندان خبر داد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مردم استان یزد همواره با هم نوع دوستی خود سبب آزادی تعداد زیادی افراد زندانی با جرائم غیرعمد شدند.

همه مردم بر این موضوع واقف هستند كه نبود پدر یا مادر در خانواده چه عواقب و آسیب های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و روانی زیادی برای خانواده ها به ویژه فرزندان كوچك آنها دارد.

خوشبختانه در سال گذشته با همت والای خیران و كمك های مردمی و جمع شدن قطره به قطره حمایت ها شاهد آزادی تعداد 335 مددجو از زندان های استان بودیم.

انسان ها در موقعبت های معنوی و مذهبی مختلف بیشتر به فكر كمك و خدمت هستند تا هم گره از زندگی جامعه باز كرده و هم ثواب و توشه ای برای آخرت خود بردارند و ماه رمضان یكی از بهترین فرصت ها است.

سید مسعود عظیمی اظهار داشت: برنامه های متنوع برای فرهنگ سازی در مورد توجه به زندانیان جرائم غیرعمد در جامعه انجام شده است، امسال هم ویژه برنامه ماه مهربانی در لحظات عرفانی افطار در ماه مبارك رمضان به صورت زنده از شبكه استانی یزد پخش می شود.

وی تصریح كرد: در حال حاضر تعداد 167 مددجو محكوم مالی جرائم غیر عمد در زندان های استان هستند كه از این تعداد 8 محكوم مالی زن بوده و تعداد 159 نفر از آنها مرد هستند و برای آزادی آنها مبلغی بالغ بر 100 میلیارد تومان نیاز است.

چشم امید 160 زندانی جرائم غیرعمد استان چهارمحال و بختیاری به دست مهربان مردم است
335 مددجوی جرایم غیرعمد در یزد آزاد شدند
پویشی برای پرسنل همراه اول؛ آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در آستانه نوروز
عظیمی گفت: بیشتر این مددجویان بدهكاران اوراق تجاری، چك، سفته، بدهكاران مهریه و نفقه، مددجویان محكوم به پرداخت دیه ناشی از تصادفات رانندگی، حادثه كار و دیه شبه عمد قرار دارند.

مهم ترین هدف ستاد دیه استان یزد پیشگیری از ورود مددجویان جرائم غیر عمد به زندان است، امیدواریم با ساخت و تولید برنامه های مناسب مجموعه ستاد دیه استان یزد بتواند با فرهنگ سازی و ایجاد اعتماد بین مردم است سبب استقبال مردم برای كمك به آزادی مددجویان غیر عمد شود.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۱:۴۰ - ۱۸/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۳