دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

توزیع بیش از یك میلیون اطعام در بین نیازمندان استان سمنان
 
كاشفی گفت: در سال 99 بیش از یك میلیون و 195 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع شده كه این مهم تا حدی از مشكلات این افراد كاسته است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی كاشفی جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان گفت: بسیج به عنوان تبدیل كننده تهدید ها به فرصت ها بوده و متولد شده ی انقلاب اسلامی بوده و در تمام حوزه ها فعالیت چشمگیری داشته است.

او افزود: از همین رو و با شیوع ویروس منحوس كرونا تلاش ها برای دستگیری از نیازمندان بیشتر شده و همه اركان دغدغه مند در حوزه كمك رسانی به سمت مردم شتافتند.

مهدی كاشفی تصریح كرد: افزایش قیمت اجناس و تعطیلی كسب و كار ها باعث مشكلات بسیاری بوده كه یكی از آن ها ناتوانی در تامین خوراك بوده كه مردم زیادی را با مشكل رو به رو كرده است.

جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان افزود: ارزش این میزان اطعام بیش از 13 میلیارد تومان بوده كه ها به همت سپاه، بسیج سازندگی، اقشار مختلف بسیج نظیر بسیج اصناف، بسیج كارگری، بسیج ادارت و ... و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، كمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و سایر دستگاه های ذیربط تامین شده است.

مهدی كاشفی افزود: دردوران شیوع كرونا در كشور های به ظاهر متمدن، فروشگاه ها خالی شدند، اما مردم ایران اسلامی برای كمك به هموطنان خود مبادرت به نصف كردن سفره های خود و كمك به نیازمندان داشته كه نشان از فرهنگ غنی در كشورمان است.
   تاریخ: ۱۱:۱۱ - ۱۸/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۰