دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

پیام تسلیت نهادها و رسانه ها در پی درگذشت خبرنگار باسابقه ایرنا
 
اراك - ایرنا - نهادها، ادارات،خبرگزاری ها و مطبوعات استان مركزی با ارسال پیام هایی جداگانه درگذشت خبرنگار باسابقه ایرنا را تسلیت گفتند و ابراز همدردی كردند.
پیام تسلیت نهادها و رسانه ها در پی درگذشت خبرنگار باسابقه ایرنا اراك - ایرنا - نهادها، ادارات،خبرگزاری ها و مطبوعات استان مركزی با ارسال پیام هایی جداگانه درگذشت خبرنگار باسابقه ایرنا را تسلیت گفتند و ابراز همدردی كردند.

به گزارش ایرنا، نمایندگی ولی فقیه در استان مركزی، مدیرعامل سازمان خبرگزاری جهموری اسلامی، روسای مراكز و دفاتر ایرنا در سراسر كشور، روابط عمومی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، فرماندهی انتظامی استان مركزی، رییس مركز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان مركزی، فرمانداری شهرستان خنداب، شهرداری مهاجران، فرمانداری اراك، مدیر عامل شركت توزیع برق استان، مدیركل اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان مركزی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی اراك، اداره كل بهزیستی استان مركزی، اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مركزی، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شازند،روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی اراك، دادگستری استان مركزی ،بنیاد انقلاب اسلامی استان مركزی، پست استان مركزی، كمیته امداد خمینی(ره)،اداره كل نوسازی مدارس و دامپزشكی استان مركزی، خانه مطبوعات، خبرگزاری تسنیم، فارس، تابناك مركزی، مدیر پایگاه خبری عصرمركزی، كاركنان خبرگزاری ایسنا، مدیر مسئول و كاركنان روزنامه عطریاس، وقایع استان مركزی، سرپرستی روزنامه جمهوری اسلامی،كیهان، رسالت،قدس، مدیر مسئول و كاركنان هفته نامه راوی،سپهرمركزی، بهرنگ، سرچشمه ،مهرمیهن، صبح امید، پرسون مركزی، بامداد امروز با ارسال پیام در فضای مجازی درگذشت مرحوم علی حیدر شاه حسینی را تسلیت گفتند.

در پیام مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا )آمده است: خبر درگذشت همكار عزیزمان جناب آقای شاه حسینی بسیار ناگوار و مایه تاثر و تالم خاطر شد.
در ادامه این پیام عنوان شده است: این ضایعه را ابتدا خدمت خانواده و بازماندگان آن مرحوم و سپس خدمت همه همكاران عزیز ایرنا، خصوصا همكاران استان ها تسلیت عرض می كنم.
رییس مركز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا درگذشت «علی حیدر شاه حسینی» خبرنگار باسابقه خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در استان مركزی را كه شامگاه پنجشنبه بر اثر ابتلا به كرونا جان خود را از دست داد، تسلیت گفت.

سرهنگ سید احمد خسروی افزوده است: درگذشت مرحوم علی حیدر شاه حسینی كه از خبرنگاران و مدیران با سابقه آن خبرگزاری و از همراهان حوزه امنیت بود؛ چنان سنگین و جانسوز است كه به دشواری به باور می نشیند اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ نیروی انتظامی این ماتم جانگداز را به خانواده محترم ایشان و همه همكاران، بخصوص حوزه رسانه صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر كرده علو درجات را از درگاه خداوند منان خواهان و خواستارم.

علی حیدر شاه حسینی 56 ساله متولد سال 1344 از روزنامه نگاران باسابقه استان مركزی، از چند روز پیش به دلیل ابتلا به كرونا در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراك بستری بود.

وی در كارنامه حرفه ای اش ریاست ایرنا در استان های خراسان، مركزی، همدان و قزوین را دارد و فعالیت خبری و سرپرستی روزنامه ایران در استان مركزی را نیز بیش از یك دهه برعهده داشت.

این فرهیخته فقید یكی از اعضای موسس خانه مطبوعات در استان مركزی بود و در 2 دوره فعالیت این نهاد نیز به عنوان رئیس و عضو فعالیت داشت.

وی از تحلیلگران حوزه فرهنگی و سینمای كشور بود كه از وی 2 تالیف سینمایی با عناوین «تاریخچه سینما در اراك» و «اندرخم یك كوچه» برجا مانده است.

این فعال رسانه ای در كارنامه حرفه ای خود پوشش خبری حوادث افغانستان، زلزله بم، حوادث و رویدادهای استان كردستان، منطقه آزاد قشم را داشت و همواره با قلم و رفتار فرهنگی می كوشید تا اثری مانا در پیشبرد مناسبات فرهنگی و خبری داشته باشد.

برچسب ها
- ویروس كرونا
- محمدرضا نوروزپور
- اراك
- استان مركزی
- ایرنا
- پیام تسلیت
- مرگ و میر
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۲:۲۸ - ۲۱/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۲۴۰