دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

فیلم| وقتی كه خیرین برای محرومیت زدایی پای كار می آیند
 
حاج مرتضی، یكی از خیرین یزدی كه مسئولیت توزیع نذورات خیرین در مناطق محروم یزد را به عهده داره، در مورد این اقدام خداپسندانه، به خبرنگار فارس اظهار كرد: مهمترین هدف خیرین از توزیع غذای گرم و نذر كفش شاد كردن دل امام زمان(عج) است و شادی دل امامان را در گرو شاد شدن دل كودكان یتیم و بی سرپرست می دانیم.

وی با بیان این كه علی رغم مراجعه مكرر متأسفانه هیچ دستگاهی به ما كمك نكرده است، افزود: 90 درصد مراجعه كنندگان به ایستگاه نذر كفش یا كفش ندارند و یا با كفش های پاره رفت و آمد می كنند.

این خیر یزدی كه نمی خواهد فامیلی و چهره اش رسانه ای شود، گفت: احترام به ایتام و محرومان وظیفه ای انسانی است به همین منظور خودم و دیگر همكاران در فرآیند شناسایی و تحویل كفش نذری به كودكان و خانواده آنها سعی می كنیم با تمام ارادت و احترام این مهم را انجام دهیم.

حاج مرتضی كه خادمیار حرم امام رضا(ع) هم است در مورد چرایی نذر كفش، تصریح كرد: هنگام توزیع غذای نذری متوجه شدیم كه كودكان مناطق محروم كفش ندارند و پابرهنه بر روی زمین های سخت و خاكی رفت و آمد می كنند، همین امر موجب شد تا با كمك دیگر خیرین ایده نذر كفش را اجرایی و امروز مفتخر به آن شویم.
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۱۱:۳۱ - ۲۱/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۱